امروز امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Sunday, Apr 28, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



رجایی:رهبر انقلاب از پشت مه سیاست‌های آمریکا را تشخیص می‌دهند‌

کد مطلب: 52508 | تاریخ ارسال: 18 فوریه 2013 | چاپ صفحه

نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: تنها شخصی که در ایران می‌تواند از پشت مه تمام سیاست‌های آمریکا را درست تشخیص دهد، مقام معظم رهبری است.

به گزارش مرکزی دیلی، عباس رجایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: سخنان و بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری در روز گذشته نشان دهنده درایت و تیزهوشی ایشان در ارتباط با مواضع آمریکایی‌ها است.

وی تصریح کرد: تنها شخصی در ایران که می‌تواند سیاست‌های آمریکا را درست تشخیص دهد، مقام معظم رهبری است که همواره با هدایت‌های روشنگرانه خود کشور و جهان اسلام را با این سیاست‌ها به سوی ساحل نجات رهنمون ساخته است.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مقام معظم رهبری به خوبی پرده از نقشه جدید و نفاق‌آلود دولتمردان آمریکا برداشت، افزود: این سخنان حجت را با افراد خوش خیال و کسانی که به سادگی فریب شعارهای پوچ آمریکا را می‌خورند، تمام کرد و همگان فهمیدند فصل‌الخطاب در تنظیم برقراری هر نوع رابطه با آمریکا مقام معظم رهبری است.

رجایی بیان کرد: در برقراری رابطه با آمریکا تمامی مبانی و معیارها مشخص و شرایط هرگونه مذاکره را آقا تعیین می‌کند.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در بعد داخلی گفت: در بعد داخلی رهبری ضمن نصیحت‌های پدرانه‌ای که داشتند، نسبت به اقداماتی که در چند هفته گذشته در کشور رخ داد اعلام عدم رضایت کردند که مسئولان باید از این اقدامات خود شرمنده و شرمگین باشند.

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی اظهار د اشت: با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب همه باید به طور قاطع از رهبری تبعیت کرده و پشت سر ایشان قرار بگیرند، چرا که اگر قرار است کشور به جایگاه اصلی خود برسد باید از فرامین رهبری تبعیت کامل کرده و پا را از چارچوبی که ایشان تعیین کردند، فراتر نگذارند و بر اساس قانون حرکت کنند.

رجایی افزود: امروز معیشت مردم، گرانی، بیکاری و تورم موضوعات بسیار مهمی در جامعه است که مسئولان نباید با حرکت‌های ناهنجار و نسنجیده خود اجازه دهند این مسائل که از مسائل اصلی کشور است، نادیده گرفته شود و باید در جهت رفع مشکلات تلاش مضاعف داشته باشند.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.