امروز امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Monday, Apr 29, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



رجایی: اسلام‌آباد به نسل‌کشی شیعیان کویته پایان دهد

کد مطلب: 52500 | تاریخ ارسال: 18 فوریه 2013 | چاپ صفحه

نماینده اصولگرای مجلس با بیان اینکه کشتار شیعیان کویته پاکستان به امری روزمره تبدیل شده است، گفت: دولت اسلام‌آباد با اقدامات لازم به نسل کشی شیعیان کویته پایان دهد.

به گزارش مرکزی دیلی، رجایی در گفت‌و گو با خبرنگار بین الملل خبرگزاری خانه ملت، در خصوص انفجار‌های کویته پاکستان که منجر به کشته شدن ۸۸ شهروند شیعه این کشور شد، اظهار داشت: اسلام‌گرایان افراطی در پاکستان با عملیات‌های انتحاری امنیت این کشور را به مخاطره انداخته‌اند.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شیعه کشی در پاکستان به امری روز مره تبدیل شده است، تصریح کرد: دولت اسلام‌آباد باید با اقدامات منطقی به نسل‌کشی شیعیان که در حال فزونی است پایان دهد و آرامش و ثبات را به منطقه اقلیت نشین شیعه پاکستان باز گرداند.

وی با انتقاد از اینکه وضعیت شیعیان پاکستان از دید نهاد‌های حقوق بشری پاک شده‌ است، ادامه داد: هر روز شیعیان پاکستان به طرز فجیعی کشته می‌شوند، اما سازمان ملل و نهاد‌های حقوق بشری که مسئول تامین امنیت و صلح در جهان هستند بدون در نظر گرفتن اتفاقات رخ داده تنها با سکوت خود مهری بر جنایت‌های ضد بشری در پاکستان می زنند.

نماینده اصولگرای مجلس نهم با تاکید براینکه آرزوی غرب کشته شدن مسلمانان به دست یکدیگر است، تصریح کرد: جنگ شیعه و سنی و فتنه‌انگیزی میان این دو گروه از خواسته‌هایی است که تنها غرب را خشنود خواهد کرد و امروز اتفاقات کویته قطعا غرب را در رسیدن به خواسته‌هایش یاری خواهد کرد.

رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس با بیان اینکه ملت‌های اسلامی نباید توان خود را در جهت منافع غرب و خواسته‌های استکباری آنها صرف کنند، خاطرنشان کرد: ایجاد تندروی‌ها در امت اسلامی تنها به تفرقه‌افکنی در جهان اسلام و مرزبندی میان شیعه و سنی منجر خواهد شد.

در اثر وقوع یک انفجار مهیب در کویته پاکستان دست کم ۸۸ نفر کشته و ۲۰۰ نفر دیگر زخمی شدند،ارتش پاکستان با وجود نگرانی های گسترده داخلی و خارجی نسبت به خشونت افسار گسیخته علیه شیعیان کویته تا کنون هیچ حرکت و اقدام جدی در حمایت و حفاظت از جان این شهروندان بعمل نیاورده است.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.