امروز امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Monday, Apr 29, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



سه قاچاقچی مواد مخدر در اراک به دار آویخته شدند

کد مطلب: 52491 | تاریخ ارسال: 18 فوریه 2013 | چاپ صفحه

به منظور تشدید مبارزه با سوداگران مرگ و تامین سلامت جامعه و در راستای اجرای احکام اسلامی صبح امروز سه سوداگر مرگ در اراک به دار مجازات آویخته شدند.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازگروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه مرکزی، سه قاچاقچی مواد مخدر در راستای اجرای حکم قضایی به اتهام خرید و فروش و حمل مواد مخدر و نگهداری حدود پنج کیلو گرم هروئین و کراک و ماده صنعتی شیشه به دار مجازات آویخته شدند.

متهم ردیف اول به جرم خرید و نگهداری یک کیلو و سیصد و هفتاد گرم شیشه و متهم ردیف دوم نیز به جرم نگهداری یک کیلو و پانصد گرم هروئین و همچنین متهم ردیف سوم به جرم نگهداری یک کیلو و سیصد و هشتاد و دو گرم کراک و چهار صد و پنجاه گرم شیشه و نگهداری سیصد و نود گرم هروئین متهم بودند که هر سه این افراد در شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی اراک به اعدام با دار محکوم شدند.

حکم این افراد که به تأیید دادستان کل کشور رسیده بود سرانجام پس از انجام كليه تشريفات قانوني در سحرگاه یک شنبه 29 بهمن 1391 در زندان مرکزی اراک اجرا شد.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.