امروز امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Monday, Apr 29, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



صلاحی:بیانات شفاف رهبری به تمام شائبه‌های مذاکره با آمریکا پایان داد

کد مطلب: 52474 | تاریخ ارسال: 18 فوریه 2013 | چاپ صفحه

نماینده مردم تفرش، فراهان و آشتیان در مجلس شورای اسلامی گفت: بیانات شفاف و روشن مقام معظم رهبری به تمام شائبه‌هایی که در این مدت در رابطه با مذاکره با آمریکا وجود داشت، پایان بخشید.

به گزارش مرکزی دیلی ، عباس صلاحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: با توجه به وقایعی که در این چند ماه اخیر اتفاق افتاد و موجب شد مسئولان به جای اینکه در این شرایط حساس همگرایی داشته باشند، دچار واگرایی شوند، مقام معظم رهبری ورود پیدا کردند و نارضایتی خودشان را از این شرایط بیان فرمودند.

وی تصریح کرد: متاسفانه صبر مردم از عدم تعامل بین مسئولان لبریز شده و گله‌‌مند بودند که ورود به موقع رهبر معظم انقلاب باعث شد بارقه‌های امید در دل مردم جوانه بزند.

نماینده مردم تفرش، فراهان و آشتیان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان ساخت: امید می‌رود مسئولان به نصیحت‌های مقام معظم رهبری گوش جان فرا داده و با اقدامات نسنجیده خود بیش از این موجب رنجش قلب ایشان نشوند.

صلاحی گفت: بدون شک همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند؛ چنانچه این چنین حرکت‌هایی در کشور مجددا رخ دهد، ایشان قاطع‌تر برخورد می‌کنند و تکلیف را روشن خواهند کرد.

وی با اشاره به غذرخواهی رئیس مجلس گفت: لاریجانی در مجلس شورای اسلامی از طرف خود عذرخواهی کرد و امیدواریم همه مسئولان فرمایشات مقام معظم رهبری را فصل‌الخطاب قرار دهند و با کارهای پسندیده و خدمت به مردم از شرمندگی در‌آیند.

نماینده مردم تفرش، فراهان و آشتیان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کار، تقوا و بصیرت از ملزومات اساسی امروز هر مدیر و مسئولی است، اظهار داشت: در این موقع حساس و فشارهای اقتصادی که بر مردم وارد می‌شود مسئولان باید با همدلی و همیاری مشکلات را حل کنند و اجازه ندهند مردمی که در روز 22 بهمن اینچنین حماسه‌ای را خلق می‌کنند در تنگا و فشار معیشتی قرار گیرند.

صلاحی در بخش دیگری از سخنان خود پیرامون مواضع مقام معظم رهبری در خصوص مذاکره با آمریکا ابراز داشت: بیانات شفاف و روشن ایشان به تمام شائبه‌هایی که در این مدت در رابطه با مذاکره با آمریکا وجود داشت، پایان داد.

وی با اشاره به اینکه آمریکا حتی برای دروغ خود در مورد پیشنهاد مذاکره با ایران یک قدم هم بر نداشت، افزود: در مورد مذاکره با آمریکا فقط فرمایشات رهبری ملاک است و رهبری با درایت خود به تمام توطئه‌های آمریکا در این خصوص پایان بخشید و دروغ بزرگ مذاکره را برملا کرد.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.