امروز امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Monday, Apr 29, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



آصفری:ایران حضور آمریکا و رژیم‌صهیونیستی در منطقه را مهمترین فاکتور ناامنی می‌داند

کد مطلب: 52460 | تاریخ ارسال: 18 فوریه 2013 | چاپ صفحه

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با یادآوری پیشنهاد قطر برای تشکیل سازمان امنیت‌منطقه‌ای باحضور ایران، گفت: بزرگترین چالش ضد امنیتی در خاورمیانه حضور کشورهای فرامنطقه‌ای است.

به گزارش مرکزی دیلی، محمد حسن آصفری در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت، گفت: اگر قطر با این پیشنهاد به دنبال ایجاد آرامش و امنیت در منطقه است، پایگاهای آمریکا و رژیم صهیونیستی را در کشور خود پس بگیرد.

نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس شورای اسلامی افزود: این سیاست یک بام و دو هواست که قطر از یک طرف اجازه استقرارغربی ها را در منطقه بدهد و از طرف دیگر در مورد امنیت منطقه صحبت کند زیرا مهمترین عامل ناامنی در منطقه حضور رژیم صهیونیستی و آمریکاست.

آصفری با بیان اینکه خروج نیروهای آمریکایی و صهیونیستی مهمترین فاکتور در تأمین امنیت در منطقه است، گفت: امنیت از بحث‌های مهم در منطقه است بنابراین چطور می‌توان با حضور کشورهای بیگانه در منطقه احساس امنیت کرد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه استقبال ما از پیشنهاد قطر منوط به پذیرش شروطی است، گفت: شرط اول این است که قطر زمین و منطقه ای را که در اختیارنیروهای رژیم صهیونیستی و آمریکا قرار داده است را پس بگیرد تا نیروهای این کشورها که امنیت مردم را سلب کرده اند از منطقه خارج شوند.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.