امروز امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, Apr 27, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



برگزاری پنجمین دوره آموزشی مدیریت فرهنگی در اراک

کد مطلب: 52453 | تاریخ ارسال: 18 فوریه 2013 | چاپ صفحه

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی از برگزاری پنجمین دوره آموزشی مدیریت فرهنگی با عنوان ˝بشارت 5˝ در اراک خبر داد.

به گزارش مرکزی دیلی ، حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری در گفتگو با خبرنگار پانا، با اشاره به اینکه این دوره آموزشی با حضور 200 نفر از مسئولان كانون‌های مساجد سراسر استان مرکزی برگزار می شود افزود:از این تعداد  100 نفر ، مسئولان كانون‌های جدید التاسیس هستند.

وی تصریح کرد: شرکت کنندگان در این دوره آموزشی با اصول مدیریت و برنامه ریزی، نقش رسانه در تقویت فعالیت های فرهنگی هنری و مخاطب شناسی و آشنایی با معظلات و مسائل جوان و نواجوانان آشنایی پیدا می کنند.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی ادامه داد: مسئولان كانون‌های مساجد باید محبت را یكی از محورهای اصلی كار خود قرار داده و با تاسی از پیامبر اسلام(ص) با تبسم از مخاطبان خود در مساجد پذیرایی كنند.

حجت الاسلام ذوالفقاری کسب تجربه و علم را از اركان مهم مدیریت دانست و عنوان کرد: برگزاری این دوره سبب افزایش آگاهی آنان از روش‌های مدیریت نوین خواهد شد.

گفتنی است حجت الاسلام و المسلمین دکتر درودی از موسسه آموزش پژوهشی امام خمینی (ره) و حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا عبداللهی هر دو از شهرستان قم و دکتر احمدی  به عنوان مدرس در این دوره آموزشی حضور دارند.

گفتنی است این دوره آموزشی سوم و چهارم اسفند ماه جاری در مجتمع فرهنگی آفتاب اراک برگزار می شود.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.