امروز امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Sunday, Apr 28, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



خطبه های نماز جمعه امروز اراک

کد مطلب: 52451 | تاریخ ارسال: 15 فوریه 2013 | چاپ صفحه

امام جمعه اراک گفت: سیاست های رهبر معظم انقلاب در مورد اشتغال، تولید ملی و کار حکمیانه است که باید سرلوحه کار کدیران اجرایی و اقتصادی کشور باشد.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازخبرنگار مهر، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه های نماز جمعه اراک با اشاره به ابلاغ سیاست های تولید ملی از سوی رهبر معظم انقلاب افزود: این سیاست ها یا موشکافی و مدبرانه و با در نظر گرفتن مشائل مختلف تنظیم شده است و باید برای عملیاتی شدن آن از سوی مدیران اجرایی تلاش مضاعفی صورت گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: رهبری نظام با در نظر گرفتن توسعه و پیشرفت کشور این سیاست ها را ابلاغ کردند و اجرای آن منوط به تلاش مدیران است.

کشور نیازمند مدیریت در اقتصاد است

وی با بیان اینکه، اکنونو کشور نیازمند مدیریت اقتصاد است گفت: باید چالش ها و آسیب ها شناسایی و راهکارها ارائه شود.

امام جمعه اراک تصریح کرد: باید در زیمنه تولید به جایی برسیم که تولید داخل همه نیازها را خود پاسخ دهد و این امر با توجه به تلاش تولیدکنندگان محقق شدنی است و نیازمند ساز و کار اقتصادی برای رسیدن به آن نقطه است.

وی ادامه داد: شعار دادن برای حمایت از تولید داخل کافی نیست و باید حمایت صورت گیرد و در عین حال تولید داخل توانمند شود.

ارز باید مدیریت شود

امام جمعه اراک در ادامه ارز را نیز نیازمند مدیریت دانست و گفت: نباید ارز رها شود و سرنوشت آن به دست دلال ها بیفتد و باید در تولید مورد استفاده قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه قبل از سرازیر کردن پول به جامعه باید نقدینگی مدیریت شود افزود: کشور دارای ظرفیت بالایی در زمینه تولید، صنعت، مواد معدنی دارد و باید از این فرصت های برای توسعه کشور استفاده کرد.

تقدیر برای حضور اگاهانه

آیت الله دری در ادامه به راهپیمایی مردم در 22 بهمن ماه اشاره کرد و با قدردانی از مردم استان برای حضور گسترده در این روز گفت: بر خلاف خواست دشمنان مردم آگاهانه در 22 بهمن حضور یافتند و نشان دادند که هوشیار و بیدار برای دفاع از نظام خود هستند.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.