امروز امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Sunday, Apr 28, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



افتتاح نخستین سیستم مکانیزه شهرسازی در اراک

کد مطلب: 52415 | تاریخ ارسال: 15 فوریه 2013 | چاپ صفحه

نخستین سیستم مکانیزه شهر‌سازی در شهرداری بافت تاریخی اراک افتتاح شد.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از  خبرگزاری فارس از اراک به نقل از روابط عمومی شهرداری اراک، معاون برنامه‌ریزی شهرداری اراک در این مراسم گفت: این طرح که شامل ساماندهی و اسکن، مکانیزه اوراق و پرونده‌های فنی و نوسازی شهرداری اراک بوده برای نخستین بار به اجرا درآمده است.

غلامعلی الله‌دادی هدف از اجرای این طرح را جمع‌آوری و ساماندهی پرونده‌های نوسازی، شهرسازی، فنی، درآمد و مالی شهرداری عنوان کرد و افزود: با اجرای این طرح تمامی پرونده‌های مربوطه جمع‌آوری، ساماندهی و بایگانی شده و از طریق سیستم شهرسازی موجود قابل ردیابی و شناسایی است.

وی تصریح کرد: شهرداری بافت تاریخی به عنوان مکان پایلوت برای اجرای این طرح انتخاب شده و مناطق دو و سه شهرداری اراک در راستای انجام این مهم همکاری و مساعدت لازم را انجام داده‌اند.

معاون برنامه‌ریزی شهرداری اراک افتتاح سیستم مکانیزه شهرسازی را گامی مؤثر در پیشرفت اهداف شهرداری و خدمت صادقانه به شهروندان اراکی دانست.

مدیر بافت تاریخی شهرداری اراک نیز در این مراسم گفت: این طرح در پنج مرحله انجام شده که تجهیز سایت همزمان با استقرار نیروی انسانی و شماره‌گذاری پرونده‌ها و تمامی اسناد مربوطه، فاز یک و دو اجرای این طرح بوده است.

علی طهماسبی ادغام پرونده‌های شهرسازی و نوسازی، پالایش فیزیکی پرونده‌ها، تصویر‌برداری، مرتب‌سازی اوراق، ورود اطلاعات، اسناد و تلخیص اطلاعات پرونده‌های شهرسازی و ایجاد بانک اطلاعات شهرسازی را از دیگر مراحل راه‌اندازی سیستم مکانیزه شهرسازی برشمرد.

وی در خصوص تجهیز سایت همزمان با استقرار نیروی انسانی اظهار کرد: ایجاد شبکه محلی، تهیه ملزومات اداری، استقرار سیستم‌های سخت‌افزاری و استخدام 12 نیروی انسانی از اقدامات انجام شده در راستای اجرای این طرح بوده است.

مدیر بافت تاریخی شهرداری اراک همچنین شماره‌گذاری پرونده‌ها و برگ شماری همه اوراق را یکی از مراحل راه‌اندازی این طرح عنوان کرد و افزود: در این راستا اقداماتی از جمله تحویل‌گیری پرونده‌ها از مسئول بایگانی، شماره‌گذاری آن‌ها از شماره 2001 به بعد و شماره‌گذاری پرونده‌های کسبی به تعداد تقریبی 2 هزار پرونده انجام شده است.

طهماسبی تصریح کرد: طی فرآیند ادغام پرونده‌های شهرسازی حدود 2 هزار و 500 پرونده شهرسازی و نوسازی ادغام شده که از این تعداد هزار و 500 پرونده شماره‌گذاری شده است.

وی تصویربرداری از 215 هزار اوراق اداری با استفاده از اسکنرهای متناسب با نوع برگه‌ها را از اقدامات اجرایی در فاز چهار راه‌اندازی سیستم مکانیزاسیون شهری اعلام کرد.

مدیر بافت تاریخی شهرداری اراک گفت: در این راستا تلخیص اطلاعات پرونده‌های شهرسازی و ورود اطلاعات مربوطه با استفاده از نرم‌افزار شهرسازی توسط پیمانکار مربوطه انجام شده است.

طهماسبی خاطرنشان کرد: هدف از اجرای طرح مکانیزاسیون شهری ورود اطلاعات پایه تمام پرونده‌های موجود در بایگانی شهرداری به سیستم شهرسازی به منظور تسهیل جستجوی پرونده‌ها از طریق سیستم مکانیزه شهرداری با امنیت بالا است.

مدیر بافت تاریخی شهرداری اراک ادامه داد: اجرای این طرح که گامی مؤثر در راستای خدمت‌رسانی به شهروندان فهیم اراکی بوده با همکاری شهردار و تمامی مدیران شهرداری اراک انجام شده است.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.