امروز امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Monday, Apr 29, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



اظهارات آصفری در واکنش به اظهارنظر بنیامین نتانیاهو نخست درباره برنامه هسته‌ای ایران

کد مطلب: 52374 | تاریخ ارسال: 15 فوریه 2013 | چاپ صفحه

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه آژانس انرژی اتمی سیاست‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی را دنبال می‌کند، افزود: فعالیت‌های هسته‌ای صلح آمیز ایران نیازی به کشیدن نقاشی ندارد.

به گزارش مرکزی دیلی، محمد حسن آصفری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت، در واکنش به اظهارنظر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره برنامه هسته‌ای ایران، گفت: موضع‌گیری نتانیاهو نوعی فرار به جلو است چون هدف وی از این صحبت‌ها این است که اذهان عمومی جامعه بین‌الملل را از برنامه تسلیحاتی هسته‌ای خود منحرف کند و به نوعی جوسازی تبلغاتی منفی ضد ایران به راه بیندازد.

نماینده مردم اراک و کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه اظهارنظر مقامات غربی‌ و صهیونیست‌ها با هدف موج‌سازی خبری‌ ضد برنامه هسته‌ای ایران انجام می‌شود، افزود: فعالیت‌های هسته‌ای صلح آمیز جمهوری اسلامی ایران به طور کامل شفاف و روشن است و نیازی به نقاشی و کشیدن کاریکاتور ندارد.

وی با بیان اینکه مقامات رژیم صهیونیستی به جای اظهارنظر درباره برنامه هسته‌ای ایران باید معاهده ان‌پی‌تی را امضا کند، تصریح کرد: وظیفه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی این است که گام‌هایی اساسی در برابر فعالیت‌های تسلیحاتی نظامی-هسته‌ای رژیم‌ صهیونیستی بردارد.

آصفری با یادآوری پیشنهاد ایران به جامعه جهانی مبنی بر منطقه عاری از تسلیحات هسته‌ای، تاکید کرد: آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در برخورد با کشورهای دارنده سلاح‌های هسته‌ای کوتاهی می‌کند.

این‌ نماینده مردم در مجلس نهم، با بیان اینکه آژانس انرژی اتمی در برابر برنامه‌های هسته‌ای کشورهای مختلف سیاست‌های دوگانه‌ای را دنبال می‌کند، یادآور شد: این آژانس سیاست‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی را دنبال می‌کند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم، با بیان اینکه آژانس باید اعتماد جهانی را به سمت خود جلب کند، توضیح داد: امروز برای ملت‌های دنیا این سوال پیش آمده است که چرا آژانس بین المللی انرژی اتمی در برابر فعالیت‌های تسلیحات هسته‌ای آمریکا و رژیم صهیونیستی هیچ بیانیه‌ و بازرسی انجام نمی‌دهد اما درباره برنامه هسته‌ای ایران که در جهت معاهده ان‌پی‌تی بوده و به طور شفاف است بیانیه صادر و درخواست‌های نابجایی را مطرح‌ می‌کند که این تفاسیر نشان می‌دهد یوکیو آمانو سیاست‌های غرب را به طور کامل دنبال می‌کند.

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، در ملاقات با رهبران یهودی آمریکایی گفته بود که جمهوری اسلامی ایران در زمینۀ اتمی در حال نزدیک شدن به “خط قرمز” است.

نتانیاهو تصریح کرده بود که رهبران ایران از این “خط” هنوز عبور نکرده‌اند، اما فاصلۀ خود را با آن کاهش داده‌اند.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.