امروز امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, May 18, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی


مردم اراک ولایت‌‌مداری خود را بار دیگر ثابت کردند

مردم اراک ولایت‌‌مداری خود را بار دیگر ثابت کردند

کد مطلب: 52335 | تاریخ ارسال: 10 فوریه 2013 | چاپ صفحه

مردم اراک در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، حضوری پرشکوه در راهپیمایی 22 بهمن داشتند و ولایت‌‌مداری خود را بار دیگر ثابت کردند.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری فارس از اراک هزاران تن از مردم شهر شهیدپرور اراک از پیر و جوان، بسیجی، معلم، دانش‌آموز، دانشجو، کاسب و…. در طول خیابان‌های منتهی به مصلی بیت‌المقدس با حمل پلاکاردهایی اعلام وفاداری خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی را ابراز داشتند.

همچنین شرکت کنندگان با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و… ضمن یادآوری مبارزه همیشگی انقلاب اسلامی با استکبار و صهیونیسم، استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی را فریاد کرده و یاد روزهای برافراشته شدن پرچم نظام مقدس اسلامی بر این سرزمین را زنده کردند.

فرماندار اراک که همگام با مردم همیشه در صحنه اراک در این راهپیمایی شرکت کرده بود، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک گفت: استکبار باید بداند ملت ایران ملتی است سربلند و آزاده که لحظه‌ای هم از شعارهای اصولی خود عقب نشینی نخواهد کرد.

مسلم پورقاسمیان افزود: حضور مردم در این راهپیمایی نشان داد با وجود وحدت، همدلی و یکپارچگی، آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و درخواست مذاکره از سوی این کشور نشانه عجز آمریکا در مقابل ایستادگی و پایداری ملت بزرگ ایران است.

وی با اشاره به اینکه این مردم همان مردمی خواهند بود که در انتخابات ریاست جمهوری برای بار دیگر با همین حضور توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان را خنثی خواهند کرد، تصریح کرد: امروز به برکت خون شهدا ایران اسلامی به امنیت کامل دست یافته است که باید این امنیت که به برکت خون شهدا حاصل شده است را حفظ کنیم و توجه داشته باشیم که اگر خودمان برای هم مشکل آفرینی نکنیم، هیچ مانعی نمی‌تواند وحدت ما را از هم بگیرد.

رئیس‌کل دادگستری استان مرکزی نیز گفت: این مردم آمده‌اند تا به دشمنان ثابت کنند همچنان در برابر توطئه‌های رنگین دشمنان و بدخواهان ایستاده و آنان هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

حجت‌السلام حکمت‌علی مظفری افزود: حضور همگان در این راهپیمایی نمایانگر وحدت خلل‌ناپذیر و همدلی آحاد این ملت غیور و حق جو در جهان و نشان از قدرت‌نمایی این مردم در مقابل تحریم‌ها و تهدید‌ها است.

وی خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی به حق مردمی‌ترین انقلابی است که به خوبی توانست پایه‌های استبداد داخلی را فرو ریزد و به نفوذ گسترده و همه جانبه استکبار جهانی در ایران خاتمه دهد.

یکی شهروندان اراکی نیز گفت: امروز کشور در آستانه انتخابات قرار دارد و مردم در این راهپیمایی شرکت کرده‌اند تا اجازه ندهند همچون سال گذشته دشمنان به خود اجازه دهند برای این کشور آشوب ایجاد کنند.

طاهره رحیمی افزود: ایران اسلامی کشوری سربلند است، مشکلات اقتصادی برای همه کشورها وجود دارد و تنها مختص ایران نیست و این مشکلات باعث نخواهد شد مردم ایران کشور خود را رها کنند و از انقلاب جدا شوند.

یکی دیگر از شهروندان اراکی نیز گفت: این راهپیمایی به دشمنان نشان داد مردم پشت‌سر رهبری ایستاده‌اند و برای احقاق حق خود که همان دستیابی به انرژی هسته‌ای صلح آمیز است، عقب ‌نشینی نمی‌کنند.

همچنین گزارش خبرنگاران فارس از شهرستان‌های دلیجان، تفرش، آشتیان، ساوه و زرندیه، دلیجان، محلات، کمیجان و خنداب نیز حکایت از حضور پرشور روستایی و شهری در روز آزادی و آزادگی ایران اسلامی، اعلام وفاداری به انقلاب اسلامی دارد.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.