امروز امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, May 18, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



اظهارات عضو شورای شهر اراک در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن

کد مطلب: 52333 | تاریخ ارسال: 10 فوریه 2013 | چاپ صفحه

عضو شورای شهر اراک حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال را مصداق پاسخ به ندای رهبری عنوان کرد.

به گزارش مرکزی دیلی ، علی قائم مقامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه مرکزی گفت: مردم با حضور خود به ندای رهبری لبیک گفتند و نشان دادند همانگونه که رهبری به ملت تکیه می کند مردم نیز باحضور خود در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ این اعتماد رهبری را ارج می نهند.

وی افزود: مراسم امسال فشرده تر و گسترده تر از هرسال برگزار شد که این نشان از عهدی است که مردم با خدا بسته اند عهدی برای حفظ انقلاب اسلامی و عهدی که برای ایستادگی در مقابل زورگویان دنیا بسته اند.

قائم مقامی گفت: دلیل حضور گسترده تر مردم استقامت آنها در مقابل فشارها است زیرا آنها حق و راهی که به حق منتهی می شود را شناخته اند و این نشان از بصیرت آنها دارد.

وی خاطرنشان کرد: بایستی بپذیریم مردم به واسطه گرانی و تورم به سختی معیشت خود را تامین می کنند اما، هرگاه بحث اصل نظام پیش آید آنها فرعیات را کنار می گذارند و از کیان دین دفاع می کنند.

عضو شورای شهر اراک در پایان تصریح کرد: اگر اراده خداوند مقرر گردد و در راه خدا قدم برداریم قطعا شاهد انتخاباتی پرشور با حضور همین مردمی که با شکوه و عظمت در راهپیمایی حاضر شدند خواهیم بود.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.