امروز امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Monday, Apr 29, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



برگزاری راهپیمایی 22 بهمن با حضور گسترده مردم در استان مركزی

کد مطلب: 52329 | تاریخ ارسال: 10 فوریه 2013 | چاپ صفحه

راهپیمایی یوم الله 22 بهمن روز یكشنبه با حضور گسترده و پرشور مردم در نقاط مختلف استان مركزی برگزار شد.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از ایرنا، مردم مومن و ولایت مدار استان مركزی با حضور پر شور خود در این راهپیمایی، فریاد مرگ بر آمریكا و مرگ بر اسرائیل سردادند.

‘ بیست و دو بهمن فجرآفرین – باشد نشانه‌ای زِ قدرت دین’، ‘ بیست و دو بهمن پرصلابت -باشد نشان اقتدار ملت’،’بیست و دو بهمن پر رمز و راز- باشد تبلور عروج و پرواز’ و ‘ راه امام و شهدا زنده است -نهضت ما همیشه پاینده است’ از جمله شعارهای راهپیمایان استان مركزی بود.

همچنین شركت كنندگان در این راهپیمایی با سردادن شعارهای ‘خامنه‌ای خمینی دیگر است -ولایتش ولایت حیدر است’، ‘خامنه‌ای رهبری روشنگر است – آیینه جمال پیغمبر است’، ‘خامنه‌ای رهبر مسلمین است – باعث افتخار مومنین است’ بر پایبندی ، وفاداری و اطاعت خود از رهبر معظم انقلاب اسلامی تاكید كردند.

به همین مناسبت مردم مومن و انقلابی اراك در حالی كه از سوی نماینده ولی فقیه و استاندار مركزی همراهی می شدند در این راهپیمایی شركت كردند.

در این راهپیمایی یك هزار و 357 دانش آموز با حمل پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران، سرود ملی و سرودهای انقلابی را اجرا كردند.

همچنین قطعنامه سراسری راهپیمایی 22 بهمن ماه قرائت شد كه با ندای الله اكبر شركت كنندگان تائید شد.

نماینده ولی فقیه در استان مركزی در جمع راهپیمایان در مصلای بیت المقدس اراك گفت: ملت با حضور در راهپیمایی 22 بهمن وفاداری خود را به اسلام، قرآن، ولایت فقیه، امام راحل، شهیدان و قانون اساسی نشان داد.

آیت الله ‘قربانعلی دری نجف آبادی’ افزود: ملت با رهبری الهی و داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در مسیر اسلام ناب محمدی (ص) حركت كرده و مانع تراشی ها و تحریم های دشمنان خللی در اداره آنان ایجاد نخواهد كرد.

امام جمعه اراك با تشكر از حضور پر شكوه قشرهای مختلف مردم استان مركزی و اراك در راهپیمایی 22 بهمن بیان كرد: همه باید قدردان نعمت انقلاب اسلامی و ولایت فقیه بوده و برای دفاع همه جانبه از كیان اسلامی آماده باشیم.

آیت الله دری نجف آبادی اضافه كرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی به خوبی پس از امام راحل كشتی انقلاب اسلامی را به ساحل نجات هدایت كرده است.

وی خاطر نشان كرد: به رغم تحریم ها و فشارهای 34 ساله غرب و نظام سلطه علیه ایران اسلامی، ملت با صلابت و مقتدرانه در صحنه هستند.

نماینده ولی فقیه در استان مركزی اظهار كرد: امروز ایران اسلامی با حمایت رهبر معظم انقلاب اسلامی در عرصه های علمی، فناوری، دانش صلح آمیز هسته ای، نانو، پزشكی، سلول های بنیادین، تسلیحات نظامی و دفاعی، هوا و فضا در اوج قدرت و عزت است.

امام جمعه اراك گفت: این مردم در خرداد سال آینده در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی حماسه حضور دیگری خواهند آفرید و بار دیگر توطئه های دشمنان را خنثی خواهند كرد.

وی خاطر نشان كرد: مسوولان و مدیران باید نمونه اخلاقی و الگوی رفتاری صحیح برای مردم باشند.

راهپیمایی 22 بهمن با حضور با شكوه مردم در شهرستان های خمین، دلیجان ، محلات ، آشتیان، تفرش، فراهان، كمیجان، خنداب، ساوه، زرندیه و شازند نیز برگزار شد.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.