امروز امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Monday, Apr 29, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



اظهارات آیت‌الله دری‌ نجف‌آبادی در جمع راهپیمایان 22 بهمن در راک

کد مطلب: 52327 | تاریخ ارسال: 10 فوریه 2013 | چاپ صفحه

آیت‌الله قربانعلی دری ‌نجف‌آبادی گفت: درود بر شما مردم، آفرین بر شما مرد و زن و پیر و جوان باد که چه زیبا ندای اسلام و امام (ره) را لبیک گفتید، چگونه ندای رهبری را پاسخ دادید و چه زیبا زمان شناس و دشمن شناس هستید.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری فارس از اراک نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در جمع پرشور شرکت کنندگان در راهپیمایی 22 بهمن در مصلی‌ بیت‌المقدس اراک اظهار داشت: جای بسی تأسف است دشمن ما نمی‌داند که ملت ایران دوست را از دشمن می‌شناسد، خیرخواه را از خیانت‌کار می‌شناسد و رهبرشان را بهتر از مدعیان دروغین حقوق بشر می‌شناسد.

وی تصریح کرد: این مایه بسی خوشبختی است که امروز بعد از چندین سال از پیروزی انقلاب اسلامی مقام معظم رهبری کشتی انقلاب را به سمت ساحل نجات هدایت کرده و در برابر امواج خروشان توطئه‌ها و دسیسه‌‌ها ملت فداکار ایران اسلامی را به سمت قله‌های پیشرفت و عظمت رهنمون می‌سازد.

* مقام معظم رهبری کشتی انقلاب را به سمت ساحل نجات هدایت می‌کند

امام جمعه اراک با اشاره به پیشرفت‌های ایران اسلامی در زمینه‌های علمی، فناوری، تکنولوژیکی، کشاورزی، دامداری، صنعتی، بهداشت و درمان و پزشکی بیان داشت: امروز ایران اسلامی به برکت خون شهدا و حضور مردم در صحنه به پیشرفت‌های بسیار بزرگی دست یافته است و خدا را شاکریم امروز در آستانه سی و پنجمین سال پیروزی انقلاب اسلامی شاهد حضور سراسری ملت بزرگ ایران در راهپیمایی با شکوه 22 بهمن هستیم تا موجب کور شدن چشم منافقان کوردل و آمریکا و تمامی بدخواهان نظام اسلامی شود.

* اگر دشمنان جرات دارند این صحنه‌‌های حضور را در ماهواره‌هایشان نشان دهند

دری‌نجف‌آبادی خطاب به دشمنان نظام گفت: شما که همواره در تلاش هستید مردم را از نظام دلسرد جلوه دهید، اگر راست می‌گویید این صحنه‌‌های حضور پرشور مردم را در ماهواره‌هایتان نشان دهید تا دنیا عظمت این ملت را بشناسد، تا دنیا وحدت این ملت را درک کند و همه بتوانند اقتدار ملی، شکوه و حماسه اسلامی ایران را بهتر درک کنند و ببینند یک ملت چگونه 34 سال هر روز حماسه آفریده و شکوه و عظمت خلق می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه این ملت در راه آرمان‌های ولایی با امام(ره) و رهبر فرزانه انقلاب بیعت بسته و سر بیعت خود استوار و وفادار است، بیان داشت: ملت ایران از این بیعت اجر اخروی می‌خواهد، شفاعت محمد و آل محمد(ص) را می‌خواهد.

دری ‌نجف‌آبادی افزود: هدف ملت ایران اسلامی، استقلال، عظمت امت اسلامی و وحدت جامعه است، مسائل اقتصادی و اجتماعی مهم هستند اما مهم‌تر از همه مسائل اسلام و قرآن و ولایت مردم است.

* دکترین ملت ایران اسلام، و قرآن «الله‌اکبر»است

وی ادامه داد: این مردم با یک دل نه با هزار دل باخته امام حسین(ع) هستند، چیزی که دشمنان نمی‌توانند آن را درک کنند، زیرا فرمول آنها مادی است، اما دکترین ملت ایران، فرمول امام(ره)، اسلام، و قرآن «الله‌اکبر»است، فرمول ایمان و ولایت و عزت و شرف و استقلال است.

امام جمعه اراک با اشاره به حضور پرشور مردم اراک در راهپیمایی امروز افزود: مردم با این حضور هم وفاداری خود را به امام(ره) و رهبر و شهدا نشان دادند و هم قدرت خود را به دشمنان به اثبات رساندند، به بیگانگان عظمت خود را نشان دادند، شعار عاشوراییان را تکرار کرده و ثابت کردند همچون شهدای عاشورا زیر بار ظلم و خفت نمی‌روند.

* مردم در انتخابات ریاست جمهوری نیز حماسه‌ای دیگر خلق خواهند کرد

دری ‌نجف‌آبادی اظهار داشت: آفرین بر شما مردم، دشمنان اگر راست می‌گویند این صحنه‌های افتخارآفرین را در رسانه‌هایشان پخش کنند، نشان دهند مردم استان مرکزی چه عظمتی آفریدند، بدون شک این مردم در خرداد سال آینده و در انتخابات نیز بار دیگر حماسه جاویدان خلق خواهند کرد، با حضور خود در صحنه به نامزد شایسته مورد نظر رای قاطعانه خواهند داد و توطئه‌های دشمنان انقلاب را نقش بر آب خواهند کرد.

وی تصریح کرد: مردم در انتخابات آتی با انتخاب رئیس جمهوی شایسته، لایق، فداکار، مردمی، دردآشنا، شخصیتی که به جای شعار، مرد عمل باشد، افتخار دیگری را برای ایران اسلامی رقم خواهند زد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: رئیس جمهور آتی نباید هیجانی باشد، باید با آرامش قدم‌های بلند برای بهبود وضعیت اقتصاد، فرهنگ، اشتغال سالم و مولد و پیشرفت در عرصه‌های منطقه‌ای و جهانی و عظمت ایران اسلامی بردارد.

دری ‌نجف‌آبادی با تاکید بر اینکه مردم در انتخابات خرداد ماه سال آینده حماسه جدیدی خلق خواهند کرد، خطاب به دولتی‌ها بیان داشت: دولتمردان باید تا زمان باقی است از این فرصت برای خدمت رسانی به مردم استفاده کنند، آنها امانت‌دار این مردم و نظام هستند، فرصت‌ها مانند ابر می‌گذرد، دولت دهم باید تلاش کند تا فرصت باقی است برای عزت و شرف ایران گام‌های بلندی بردارد.

* صحنه‌هایی که هفته گذشته اتفاق افتاد قابل تایید نیست

وی همچنین ابراز داشت: وزراء و مسئولان الگوی مردم هستند باید کاری نکنند که دشمنان از اخلاق و رفتار آنان سوء استفاده کنند، باید ادب و اخلاق اسلامی را رعایت کنند، مودب به آداب اسلامی باشند، صحنه‌هایی که هفته گذشته اتفاق افتاد قابل تایید نیست، نباید آب به آسیاب دشمن بریزند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطر نشان ساخت: ایران اسلامی ظرفیت‌های بسیاری دارد، همه کارها را با پول نمی‌توان انجام داد، چاپ اسکناس مهم نیست، مدیریت مهم است، مدیریت منابع ریالی، ارزی و امکانات کشاورزی حرف اول را می‌زند نه پول، نه دلار، خیلی‌ها دلار دارند اما همانند بچه‌های اشرافی خرج می‌کنند، مسئولان عربستان و اردن و کویت و قطر دلار دارند، اما دلارهای آنان مشکل‌ساز است، مدیریت با کیفیت می‌تواند همه مسائل را حل کند و مسئولان باید به این مهم توجه کافی داشته باشند.

دری ‌نجف‌آبادی در پایان از حضور پرشور مردم در این راهپیمایی قدردانی کرد.

گفتنی است در این راهپیمایی یک هزار و 357 دانش آموز با حمل پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران، سرود ملی و سرودهای انقلابی را اجرا کردند.

همچنین قطعنامه سراسری راهپیمایی 22 بهمن ماه قرائت شد که با ندای الله اکبر شرکت کنندگان، تائید شد.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.