امروز امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Monday, Apr 29, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی


فرماندار اراك:راهپیمایی 22 بهمن نشانگر حمایت مردم از انقلاب است

فرماندار اراك:راهپیمایی 22 بهمن نشانگر حمایت مردم از انقلاب است

کد مطلب: 52323 | تاریخ ارسال: 10 فوریه 2013 | چاپ صفحه

فرماندار شهرستان اراك گفت: حضور پر شور و با شكوه مردم فهیم و ولایتمدار در راهپیمایی 22 بهمن نشانگر حمایت قاطعانه آنان از انقلاب اسلامی و ولایت فقیه است.

به گزارش مرکزی دیلی ، ‘مسلم پورقاسمیان’ روز یكشنبه در جریان راهپیمایی 22 بهمن در گفت وگو با ایرنا افزود: حضور گسترده و پرشور مردم ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن دشمنان را مایوس می كند.

وی ادامه داد: مردم با حضور در راهپیمایی 22 بهمن به دنیا ثابت می كنند كه ادامه دهنده راه حماسه آفرینان بهمن 57 بوده و در تبعیت محض از ولایت فقیه ثابت قدم و استوار هستند.

فرماندار شهرستان اراك بیان كرد: مردم ایران برای احیای اسلام به رهبری امام راحل و ادامه حیات طیبه انقلاب اسلامی جانفشانی های فراوانی كرده اند و حاضر به عقب نشینی از اصول و ارزش ها نیستند.

پورقاسمیان بیان كرد: عزم، صلابت و اراده ملت ایران در 34 سال عمر با بركت انقلاب اسلامی در دفاع از ارزش های اسلام ناب محمدی (ص) به دنیا ثابت شده است.

وی اضافه كرد: دشمن همواره برای ضربه زدن و خدشه دار كردن چهره انقلاب اسلامی در تلاش است بنابراین مردم و مسوولان باید با دقت حركت های مذبوحانه آنان را رصد كرده و برای خنثی كردن توطئه های بیگانگان بكوشند.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.