امروز امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Monday, Apr 29, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی


اظهارات آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن

اظهارات آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن

کد مطلب: 52321 | تاریخ ارسال: 10 فوریه 2013 | چاپ صفحه

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن افزایش عزت و اقتدار ایران اسلامی در جهان را به دنبال داشت.

به گزارش مرکزی دیلی ، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک در جریان راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت:  مردم بار دیگر با حضور خود در این راهپیمایی با امام، رهبر انقلاب و آرمان‌های اولیه انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند.

وی تصریح کرد: یک بار دیگر مردم با این حضور گسترده خود نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب کردند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تأکید کرد: مردم باید همان طور که امروز با حضور پایبندی خود را به نظام مقدس جمهوری ثابت کردند در انتخابات این حضور را تکرار کنند.

دری‌نجف‌آبادی با بیان اینکه حضور گسترده اقشار مختلف مردم در راهپیمایی 22 بهمن تجلی وحدت و همبستگی ملت و دولت برای مقابله با استکبار جهانی است، ابراز داشت: در شرایطی که کشورهای مستکبر به ‌ویژه آمریکای جهانخوار تمام تلاش خود را برای دلسرد کردن مردم نسبت به انقلاب به کار برده قشرهای مختلف مردم در صحنه حاضر شده و توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کردند.

وی ادامه داد: ملت ایران اسلامی با حضور میلیونی خود ثابت کردند همچنان گوش به فرمان مقام معظم رهبری بوده و همیشه از ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع کرده‌اند.

امام جمعه اراک استمرار حضور مردم در عرصه‌های مختلف را بزرگ‌ترین پشتوانه انقلاب دانست و خاطر نشان ساخت:  ملت ایران با حضوری گسترده در راهپیمایی، دست رد به سینه کسانی زد که خواب‌های آشفته برای ملت ما می‌بینند.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.