امروز امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Monday, Apr 29, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



اظهارات نماینده اراک در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن

کد مطلب: 52315 | تاریخ ارسال: 10 فوریه 2013 | چاپ صفحه

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی امروز نشان داد تسلط بر مردمی که در نظامی برخاسته از دین و شریعت زندگی می‌کنند آسان نیست.

به گزارش مرکزی دیلی ، محمدحسن آصفری امروز و در حاشیه مراسم راهپیمایی با شکوه 22 بهمن در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک با تقدیر از حضور گسترده مردم در راهپیمایی افزود: امروز مردم همیشه در صحنه اراک با حضور پرشور خود در راهپیمایی قدرت بزرگ و همبستگی و همراهی ملت و نظام در مقابله با باج‌خواهی‌های آمریکا و متحدینش را به نمایش گذاشتند.

وی تصریح کرد: حماسه‌آفرینی این مردم بار دیگر ثابت کرد  که ترفندها و نیرنگ‌های استکبار جهانی نمی‌تواند در اراده آهنین مردم ایران خللی ایجاد کند.

نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ملت بیدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی نشان دادند شعور سیاسی بالایی دارند و هر وقت که کشور را در خطر دیده‌اند با حضور آگاهانه خود دشمنان را ناامید کرد‌ه‌اند، شرکت در انتخابات و راهپیمایی و نمونه‌های بارز این حضور آگاهانه است و ملت ایران امروز با حضور بی‌نظیر و پرشور خود به دنیا ثابت کردند که تا پای جان از آرمان‌های انقلاب دفاع خواهند کرد.

آصفری خاطر نشان ساخت: حضور مقتدرانه مردم در  این راهپیمایی موجب افزایش عزت و اقتدار ایران اسلامی در جهان شده  که باید از تک تک این مردم قدردانی کرد.

وی حضور پرشور مردم را بیانگر موقعیت شناسی و درک بالای سیاسی مردم دانست و ادامه داد: مردم هرگاه تهدیدهایی را علیه این نظام احساس کردند، وحدت و همبستگی بیشتری در عرصه‌های انقلاب از خود نشان دادند که این موجب یأس و ناامیدی دشمنان می‌شود.

وی تاکید کرد: مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی امروز بار دیگر در راهپیمایی عظیم 22 بهمن مشت محکمی به تمام یاوه گویی‌های مستکبران و ایادی آنها کوبیدند.

نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس با اشاره به اینکه  22 بهمن، تبلور عینی وحدت و اتحاد ملی مردم ایران است، اظهار داشت: راهپیمایی 22 بهمن نماد همبستگی ملت ایران برای مقابله با استکبار است که مردم ایران در سال‌های گذشته همواره بیداری و هوشیاری خود در عرصه‌های مختلف انقلاب را نشان داده‌اند و امروز نیز بیداری خود را به منصه ظهور گذاشتند.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.