امروز امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Monday, Apr 29, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی


آصفری: ۲۲ بهمن نماد استکبار‌ستیزی ملت ایران است

آصفری: ۲۲ بهمن نماد استکبار‌ستیزی ملت ایران است

کد مطلب: 52311 | تاریخ ارسال: 10 فوریه 2013 | چاپ صفحه

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، برگزاری باشکوه سالروز ۲۲ بهمن‌ماه امسال را نماد استکبار‌ستیزی خواند و گفت: مردم ایران همواره پشتیبان نظام، انقلاب و رهبری هستند و تا پای جان و در هر شرایطی از آن دفاع می‌کنند.

به گزارش مرکزی دیلی ، محمد‌حسن آصفری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت، برگزاری باشکوه سالروز ۲۲ بهمن‌ماه امسال را نماد استکبار‌ستیزی خواند و تصریح کرد: ۲۲ بهمن امسال با سال‌های گذشته تفاوت اساسی دارد چرا که توطئه‌های دشمنان مردم و انقلاب را با خنثی کرد.

نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: دشمنان ملت ایران در تلاش بودند تا با اعمال تحریم‌ها و فشار‌های اقتصادی بر ملت ایران، به انقلاب ضربه بزنند که حضور میلیونی و پررنگ مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال توطئه‌ها و نقشه‌های آنها را خنثی کرد.

آصفری، با بیان اینکه مردم با تمام جان پای اصول و آرمان‌های انقلاب هستند، یادآور شد: راهپیمایی ۲۲ بهمن آبی بر آتش فتنه‌های دشمنان ملت ایران است و انسجام و وحدت ملی ملت را به رخ جهانیان می‌کشاند و به همه ثابت می‌کند که ملت ایران همواره در مسیر پاسداری از آرمان‌های امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی حرکت می‌کنند.

نماینده مردم در مجلس نهم، با تاکید بر اینکه مسئولان نظام نیز باید قدر‌دان وفاداری و ایستادگی ملت ایران در برابر هجمه‌های دشمنان باشند، گفت: روز ۲۲ بهمن، روز نمایش وحدت و همبستگی ملی است که اقتدار و وفاق ملی و اتحاد میان مردم و مسئولان را یادآور می‌شود.

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، ملت ایران همیشه و در همه حال در صحنه‌های مختلف در کشور حضور داشته‌اند که این امر نشان‌دهنده این است که مردم ایران همواره پشتیبان نظام، انقلاب و رهبری هستند و تا پای جان و در هر شرایطی از آن دفاع می‌کنند.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.