امروز امروز : پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Thursday, May 16, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی


اطلاعیه مشترك استاندار و نماینده ولی فقیه به مناسبت راهپیمایی 22 بهمن

اطلاعیه مشترك استاندار و نماینده ولی فقیه به مناسبت راهپیمایی 22 بهمن

کد مطلب: 52291 | تاریخ ارسال: 10 فوریه 2013 | چاپ صفحه

استاندار و نماینده ولی فقیه در استان مركزی روز شنبه با صدور بیانیه مشتركی اقشار مختلف مردم این استان را به حضور حماسه آفرین در راهپیمایی 22 بهمن دعوت كردند.

به گزارش مرکزی دیلی ، در این بیانیه كه نسخه ای از آن روز شنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت آمده است: حضور غیرتمندانه و وفادارانه ملت بصیر در نمایش قدرت 22 بهمن بار دیگر چشم دشمنان را خیره خواهد كرد.

این بیانیه افزوده است: مردم انقلابی ثابت خواهند كرد كه بینش بالایی دارند و با حضور دشمن شكن در راهپیمایی 22 بهمن از آرمان های نظام اسلامی حفاظت می كنند.

در بخشی از این بیانیه آمده است: حضور حماسه ساز مردم در راهپیمایی 22 بهمن بیانگر عظمت، پایداری و استقامت ملتی است كه در 34 سال حیات انقلابشان در سایه خودباوری بسترهای تبدیل شدن به قدرت برتر را برای ایران مهیا كرده اند.

در ادامه این بیانیه تصریح شده است: مردم ایران با تبعیت از روحانیت و بنیانگذار جمهوری اسلامی در سال 57 توانستند انقلاب را به ثمر برسانند كه این مهم پایه نظام های استكباری را به لرزه در آورده است.

بیانیه افزوده است: انقلاب اسلامی ایران در سایه بصیرت دینی و ولایتمداری به الگویی در جهان تبدیل شده و با آرمان های استقلال گرایانه و ظلم ستیز منشاء بیداری اسلامی شده است.

استاندار و نماینده ولی فقیه در استان مركزی در این بیانیه از آحاد مردم استان خواسته اند تا بار دیگر در سی و پنجمین بهار انقلاب اسلامی با حضور خود درس عبرت به دشمنان بدهند و تیرهای زهرآگین بوق های تبلیغی آنان را بی اثر كنند.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.