امروز امروز : شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, May 04, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی


علیرضا سلیمی : 22 بهمن همایش اقتدار ملی است

علیرضا سلیمی : 22 بهمن همایش اقتدار ملی است

کد مطلب: 52287 | تاریخ ارسال: 10 فوریه 2013 | چاپ صفحه

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: 22 بهمن روز همایش اقتدار ملی و یادآور شكوه و عظمت ملت بزرگ ایران اسلامی است.

به گزارش مرکزی دیلی ، حجت الاسلام ‘علیرضا سلیمی’ شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 22 بهمن نمایشگاه بزرگ ایثار و استقامت ملتی است كه برای رسیدن به استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی پیوسته در 34 سال گذشته در همه دوران ها در صحنه بوده اند.

وی گفت: این روز حماسی ایستگاه پیوند راسخ محكم و مردم با ولایت فقیه و جلوه ای از انسجام ملی در پشتیبانی از رهبرمعظم انقلاب است كه امروز پیشرفت های كنونی كشور حاصل این اراده ملی است.

حجت الاسلام سلیمی افزود: 22 بهمن تجلی گاه مقاومت شیرزنان و مردان یك ملت است كه پیوسته در مقابله با زیاده خواهی های دشمنان این نظام توانسته در این جنگ پنجه در پنجه نظام سلطه بیندازند و آنان را خوار و زبون سازند.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: 22 بهمن، نشانگر آفتاب انقلاب اسلامی و نهضت های بیداری اسلامی است.

وی ادامه داد: شتاب كشور در عرصه علم و دانش برای رسیدن به قله های بلند پیشرفت و توسعه به پشتوانه حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، مقاومت و استقامت در برابر مستكبران دنیاست.

حجت الاسلام سلیمی اضافه كرد: در شرایطی كه استكبار از سر ناتوانی و زبونی پیشنهاد مذاكره با ایران را مطرح می كند، ملت ایران با شمشیر حضور خود دست مستكبران را در این راهپیمایی قطع خواهد نمود.

وی افزود:ملت ایران با شركت در این حماسه ملی به دشمنان اعلام می كنند كه ترفندهای آنان دیگر كارساز نبوده

و با بصیرت مثال زدنی نقشه های آنان را یكبار دیگر خنثی می كنند.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: 22 بهمن روز عزت و حمایت مردمی است كه با شركت پرشور خود در این حماسه تاریخی آن را گرم تر از گذشته خواهند كرد.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.