امروز امروز : پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Thursday, May 16, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



اظهارات مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی درباره راهپیمایی 22 بهمن

کد مطلب: 52259 | تاریخ ارسال: 10 فوریه 2013 | چاپ صفحه

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن را قدرت‌نمایی و نمایش وحدت مردم ایران اسلامی دانست.

به گزارش مرکزی دیلی ، حجت‌الاسلام حسن هنرمند دیروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک با اشاره به اینکه شرکت در راهپیمایی 22 بهمن اوج شور و شعور مردم ایران به نمایش گذاشته خواهد شد، گفت: ملت ایران با شرکت گسترده در راهپیمایی 22 بهمن ثابت خواهند کرد که فشار و تحریم نمی‌تواند این ملت را از زانو در آورد.

وی اظهار داشت: امسال شرایط حاکم بر کشور و جهان متفاوت‌تر از 34 گذشته انقلاب اسلامی است و دشمنان ایران اسلامی با به کار گیری از فن‌آوری‌های جدید، جنگ نرم و تحریم‌های مختلف وارد میدان نبرد شده‌اند که در این شرایط حساس وظیفه هر فرد ایرانی بسیار خطیر و سنگین‌تر است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی تاکید کرد: ملت ایران با شرکت در راهپیمایی 22 بهمن به دشمنان نشان می‌دهد که این ملت همچنان توانایی خلق حماسه‌های بزرگ و ماندگار را دارد.

هنرمند تصریح کرد: 22 بهمن تجلی‌گاه انسجام ملی و تجلی‌گاه وحدت و وفاداری یک ملت با رهبر و مقتدای خویش است و ثابت می‌کند که مردم ایران اسلامی همواره برای اجرایی شدن احکام و آموزه‌های دین اسلام در صحنه‌های مختلف حضور دارند.

وی حضور در راهپیمایی را استمرار بخش راه شهدا دانست و افزود: قشرهای مختلف مردم  اعم از کارگر، کارمند و کاسب و دانشجو و استاد و مهندس و… با طرز فکرهای متفاوت با شرکت در راهپیمایی این پیام را به گوش جهانیان می‌رسانند که همواره راه افتخارآمیزی را که با انقلاب آغاز کرده‌اند، خواهند پیمود و در پیمودن این راه و مسیر لحظه‌ای درنگ نخواهند کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی افزود: مردم ایران اسلامی فردا با حضور یکپارچه و حداکثری خود در راهپیمایی 22 بهمن ثابت می‌کنند که ملت ایران زیر بار هیچ فشاری سر خم نخواهد کرد و همچنان در مقابل تهدید‌ها و تحریم‌ها خواهد ایستاد.

وی خطاب به دشمنان گفت: دشمنان باید بدانند تا این ملت همیشه در صحنه هستند اجازه نخواهند داد خواب دشمنان علیه نظام تعبیر شود و آنان باید آروزی خود را به گور ببرند.

هنرمند با بیان اینکه خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان در راهپیمایی 22 بهمن همچون سال‌های گذشته در خط مقدم حضور می‌یابند، افزود: خانواده‌های شهدا و جانبازان با حضور در راهپیمایی به دشمنان ثابت می‌کنند همچنان آماده جانفشانی در راه این انقلاب و نظام هستند.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.