امروز امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, Apr 27, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



بهره برداری از 17 پروژه عمران شهری اراک

کد مطلب: 52255 | تاریخ ارسال: 10 فوریه 2013 | چاپ صفحه

به مناسبت فرا رسیدن 22 بهمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بهره‌برداری از 17پروژه عمران شهری اراک به همت شهرداری اراک آغاز شد.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری فارس از اراک بعد از ظهر امروز و در مراسمی با حضور استاندار مرکزی، شهردار، اعضای شورای اسلامی و فرماندار شهرستان اراک بهره‌برداری از 17 طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر 102 میلیارد و 200 میلیون ریال در این شهرستان آغاز شد.

استاندار مرکزی در مراسم افتتاح نمادین پروژه علم‌الهدی اظهار داشت: خوشبختانه با اقدامات مثبت شهرداری اراک طی سال‌های اخیر شاهد رشد و توسعه این شهر در بخش عمران و آبادانی بوده‌ایم.

علی‌اکبر شعبانی‌فرد با اشاره به اینکه امروز اراک به کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل شده و می‌رود تحولات بزرگی را پشت سر بگذارد، افزود: اجرای عملیات ساخت پنج زیرگذر در اراک با اعتباری بالغ بر یکصد و چهل میلیارد ریال و قرار گرفتن احداث پل ولی آباد، رو گذر به سمت فرودگاه، زیرگذر به سمت فراهان و زیر گذر جلوی بازار در برنامه، عزم جدی مسئولان این شهر برای تحولات عظیم، رفاه و آسایش مردم اراک را نشان می‌دهد.

وی تصریح کرد: هم اکنون شهر اراک دارای 600 هزار نفر جمعیت است که تقویت زیرساخت‌های شهری در این شهر از ضروریات است.

استاندار مرکزی گفت: شهرداری در اجرای هر چه بهتر برنامه‌ها نیازمند مشارکت مردم است چرا که ایجاد تحول اساسی در زیرساخت‌های بنیادین شهر اراک در سایه تعامل تمامی بخش‌ها و مشارکت مردم امکان پذیر است.

شعبانی‌فرد اظهار داشت: همانگونه که ملت ایران در صحنه‌های مهم و سرنوشت‌ساز کشور موجب افتخار و عزت ایران اسلامی شده و می‌شوند، مسئولان و مدیران نیز وظیفه دارند بهترین خدمات را به این مردم که در دنیا نظیر ندارند، ارائه دهند.

وی ادامه داد: مردم با حضور آگاهانه و عزت آفرین در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر وحدت، عشق به ارزش‌های والای الهی انقلاب اسلامی و حمایت از خواسته‌های به حق ملت‌های مسلمان را ثابت خواهند کرد و با آرمان‌های شهدا و امام شهدا تجدید عهد و پیمان می‌کنند.

استاندار مرکزی افزود: مردم بیدار و آگاه سیاسی ایران اسلامی به خوبی می‌دانند که هر چه وحدت و همبستگی خود را در چنین آزمون‌هایی به نمایش بگذارند، در مایوس کردن دشمنان تا چه اندازه موثر خواهند بود.

رئیس شورای اسلامی شهر اراک نیز در این مراسم ضمن دعوت از تمامی مردم اراک برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن گفت: مردم ایران همانطور که در 34 سال گذشته حمایت خود از انقلاب نشان داده‌اند همچنان پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند.

منوچهر کاظمی با بیان اینکه شرایط اقتصادی که دشمن در این کشور ایجاد کرده نمی‌تواند مانع حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن شود اظهار داشت: افزود: مردم ما با درک از شرایط فعلی داخل با یکپارچگی، وحدت و انسجام فدا و در روز خلق حماسه و با روحیه انقلابی به دشمنان درس استقامت و پایداری را خواهند آموخت.

شهردار اراک نیز در این مراسم گفت: شهرداری اراک به عنوان نماد خدمتگزاری تمام تلاش خود را برای ساخت شهری آباد به کار گرفته و برای ایجاد آرامش و آسایش برای شهروندان اراکی از هیچ کاری فروگذار نیست.

حسن قربانی افتتاح این پروژه‌ها را خدمت کوچکی از سوی مجموعه شهرداری اراک برای رفاه حال همشهریان عنوان کرد و گفت: شهرداری اراک برنامه‌های بزرگی برای تحول بنیادین در شهر اراک دارد که بعضی از این پروژ‌ه‌ها در حال اجرا هستند.

بر اساس این گزارش در این مراسم با افتتاح نمادین پروژه خیابان علم‌الهدی بهره‌برداری از 16 طرح دیگر آغاز شد.

رونمایی از نقاشی دیواری زیرگذر جهاد، مجتمع تجاری خدماتی نیایش، تقاطع غیر هم‌سطح در کمربندی جنوبی، بازار میوه و تره بار علم‌الهدی، جلوخان پارک مادر، فضای سبز زیرگذر پل بسیج و بلوار ابوریحان و دهخدا، پارک محله‌ای شهرک امیرکبیر و کوی جوادیه و ساختمان اداری شهرداری منطقه سه و… بخشی از پروژه‌های به بهره‌برداری رسیده دهمین روز دهه مبارک فجر در شهر اراک بود.

همچنین در مراسم دیگری به همت شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی بهره‌برداری از پنج پروژه روشنایی معابر اراک با اعتباری بالغ بر 22 میلیارد ریال آغاز شد.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.