امروز امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, Apr 27, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



اولین یادواره شهدای عملیات والفجر هشت در اراك

کد مطلب: 52231 | تاریخ ارسال: 10 فوریه 2013 | چاپ صفحه

اولین یادواره عملیات والفجرهشت شامگاه جمعه به مناسبت گرامیداشت دهه مبارك فجر در مسجد محمودیه اراك برگزار شد.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از ایرنا، عضوموسسه روایت سیره شهدا از قم در این یادواره گفت: استقلال، آزادی و امینت كشور مدیون شهدا، بصیرت و حضور حماسی مردم آگاه و همیشه در صحنه است.

حجت الاسلام ‘ حسین صادقی’ افزود: ملت سرافراز ایران، هر روز قوی تر و مصمم تر از گذشته برای حفظ آرمان های والای شهیدان و میراث بزرگ بنیانگذار كبیر انقلاب اسلامی در صحنه ها حضور می یابند.

وی ادامه داد: ملت غیور ایران تحت رهبری مقام عظمای ولایت، پرشورتر از گذشته در راهپیمایی 22 بهمن شركت و بیعت ناگسستنی خود را با اسلام، انقلاب اسلامی، ولایت و رهبری اعلام می كند.

عضو موسسه روایت سیره شهدا از قم عنوان كرد: پیام شهیدان سرافراز و گلگون كفن ایران اسلامی، حفظ دین، نظام مقدس جمهوری اسلامی، وحدت و ولایتمداری است.

وی اضافه كرد: خودسازی و الگوبرداری اقشار مختلف مردم به ویژه دانش آموزان و دانشجویان از زندگی شهدا باعث موفقیت آنان در دنیا و آخرت می شود.

حجت الاسلام صادقی اظهار كرد: نسل جوان باید با مطالعه و دقت در زندگی و وصیت نامه شهدا و الگو قرار دادن شیوه زندگی آنان، هیچ گاه از مسیر ارزش های متعالی منحرف نشود.

وی خاطرنشان كرد: انقلاب اسلامی ایران به بركت خون شهدایی به ثمر رسید كه با اعتقاد راسخ به ولایت و در پاسداری از آرمان های والای حضرت امام خمینی (ره) از جان خود نیز گذشتند.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.