امروز امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, Apr 27, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



برگزاری نمایشگاه بهاره با بیش از 300 غرفه در اراک

کد مطلب: 52208 | تاریخ ارسال: 7 فوریه 2013 | چاپ صفحه

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت معدن و تجارت استان مرکزی گفت: نمایشگاه بهاره از 10 تا 19 اسفندماه با بیش از 300 غرفه در اراک برگزار خواهد شد.

به گزارش مرکزی دیلی، عزیزالله صدیقی در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه مرکزی، از برگزاری نمایشگاه‌های بهاره توزیع کالا از پنجم تا بیست و پنجم اسفند ماه در سطح استان خبر داد.

وی گفت: در راستای تنظیم بازار و با هدف عرضه کالاهای ضروری و مورد نیاز مردم این نمایشگاه ها در سراسر استان به مدت 10 روزکاری برگزار خواهند شد.

صدیقی گفت: در این نمایشگاه‌ها کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم از قبیل خوراک، پوشاک، کیف، کفش، آجیل و خشکبار با استفاده از توان اجرایی مجمع امور صنفی، کارخانجات، شرکت‌های پخش و تولیدکنندگان کالاها عرضه خواهد شد.

صدیقی افزود: در این نمایشگاه‌ها کالاها با 10 تا 20 درصد تخفیف عرضه می‌شوند.

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی در پایان، در مورد نمایشگاه بهاره شهرستان اراک نیز گفت: این نمایشگاه از 10 تا 19 اسفندماه به مدت 10 روزکاری در محل نمایشگاه‌های بین اللملی غرب کشور برگزار خواهد شد.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.