امروز امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Sunday, Apr 28, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



بیانیه بسیجیان استان مركزی برای حضوردر راهپیمایی 22بهمن

کد مطلب: 52194 | تاریخ ارسال: 7 فوریه 2013 | چاپ صفحه

پاسداران سپاه روح الله و قشرهای مختلف بسیجیان استان مركزی روز چهارشنبه با صدور بیانیه های جداگانه ای برای حضور در راهپیمایی 22بهمن اعلام آمادگی كردند.

به گزارش مرکزیی دیلی و به نقل از ایرنا، سازمان بسیج هنرمندان، جامعه مهندسین، جامعه پزشكی، ورزشكاران، كارمندان، اداری، كارگری، جامعه زنان، دانش آموزی و فرهنگیان، دانشجویی، اساتید، طلاب، مساجد و محله ها از جمله صادركنندگان این بیانیه ها هستند.

تیپ 71سپاه روح الله، سازمان بازنشستگان و پیشكسوتان و هیات رزمندگان اسلام استان مركزی سپاه نواحی اراك، خمین، دلیجان، محلات، خنداب، كمیجان، تفرش، آشتیان،فراهان، شازند، ساوه و زرندیه نیز با صدور بیانیه های جداگانه ضمن اعلام حضور، از قشرهای مختلف مردم برای شركت گسترده و خلق حماسه های ماندگار در راهپیمایی 22 بهمن دعوت كردند.

در این بیانیه ها آمده است: انقلاب شكوهمند ایران موج بیداری اسلامی را در اقصی نقاط عالم به وجود آورده و امروز شاهد خیزش بخش عظیمی از جهان اسلام علیه دیكتاتورها هستیم.

در ادامه این بیانیه ها آمده است: در سی و چهارمین سالروز طلوع صبح درخشان جمهوری اسلامی ایران به روح بلند و ملكوتی امام راحل و شهیدان انقلاب اسلامی دردود می فرستیم و ضمن تجدید میثاق با آرمان های آن عزیز سفر كرده، اطاعت از ولی فقیه و رهبر معظم انقلاب اسلامی را بار دیگر در راهپیمایی 22 بهمن ثابت می كنیم.

در این بیانیه ها تاكید شده است: 22بهمن روز استقلال و آزادی ملت ایران اسلامی و احیای اسلام در قرن حاضر است كه با حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی این روز تاریخ ساز بار دیگر عزت، عظمت و اقتدار ملت رشید ایران را به دنیا نشان خواهیم داد

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.