امروز امروز : شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, May 04, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



اجرا 424 برنامه فرهنگی ورزشی در استان مرکزی بمناسبت دهه مبارک فجر

کد مطلب: 52190 | تاریخ ارسال: 7 فوریه 2013 | چاپ صفحه

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: بیش از 424 برنامه فرهنگی ورزشی به مناسبت دهه مبارک فجر در استان مرکزی به اجرا درآمد.

به گزارش مرکزی دیلی، سعید ملکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: به مناسبت سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیش از 424 برنامه فرهنگی، ورزشی، آموزشی و عمرانی با همکاری دستگاه‌های عضو کمیته ورزش و جوانان ستاد دهه فجر در شهرهای سراسر استان به اجرا در آمد.

وی با اشاره به افتتاح سالن ورزشی روستای خنجین تصریح کرد: در این ایام پروژه‌های عمرانی متعددی در استان به بهره‌برداری رسید که افتتاح سالن ورزشی روستای خنجین مصوبه سفر هیئت دولت به استان یکی از این پروژه‌ها در بخش ورزشی بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی برگزاری مسابقات بزرگ ورزشی، جشنواره بومی و محلی روستایی و عشایری با برگزاری مسابقات طناب‌کشی، کشتی محلی، برگزاری ورزش صبحگاهی و مسابقات مختلف ورزشی را از دیگر برنامه‌های اجرا شده به مناسبت دهه فجر عنوان کرد.

ملکی در بخش دیگری از سخنان خود از انتخاب سرپرست هیئت بولینگ و بیلیارد استان خبر داد و بیان کرد: اخیرا ناصر طاهری به عنوان سرپرست هیئت بولینگ و بیلیارد به فدراسیون معرفی شد که امیدواریم وی بتواند در مدتی که مسئولیت سرپرستی این هیئت را بر عهده گرفته منشاء برکات برای این رشته ورزشی و علاقمندان به این رشته شاد و مفرح باشد.

وی با بیان اینکه تا پایان سال جاری پنج مجمع انتخابی در استان برگزار می‌شود، گفت: این مجامع در رشته‌های اسکی، ووشو، قایقرانی، تیراندازی و وزنه‌برداری برگزار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی همچنین از برنامه‌ریزی به منظور برگزاری مسابقات جام نوروز خبر داد و اظهار کرد: مسابقات جام نوروز با همکاری هیئت روستایی و عشایری در ایام نوروز 92 برگزار خواهد شد.

ملکی ادامه داد: خوشبختانه با تلاش و همت کارشناسان اداره کل در هیئت‌های ورزشی تقویم ورزشی سال 92 در دست تدوین است که به زودی نهایی و در اختیار هیئت‌ها قرار می‌گیرد.

وی نظارت بر فعالیت ادارات شهرستان، نظارت بر نحوه اجرای پروژه‌ها عمرانی و بررسی عملکرد هیئت‌ها به منظور شناسایی نقاط قوت و ضعف ورزش استان را از برنامه‌های دردست اقدام این هیئت عنوان کرد.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.