امروز امروز : شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, May 04, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



برگزاری جشنواره ملی کاریکاتور خلیج فارس در اراک

کد مطلب: 52178 | تاریخ ارسال: 7 فوریه 2013 | چاپ صفحه

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی از برگزاری جشنواره ملی کاریکاتور خلیج فارس در این استان خبر داد.

به گزارش مرکزی دیلی، مصطفی مشایخی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: همزمان با برگزاری سومین جشنواره ملی خلیج فارس به مرکزیت هرمزگان، استان مرکزی مسئولیت برگزاری جشنواره ملی کاریکاتور را بر عهده گرفته است.

وی تصریح کرد: جشنواره ملی خلیج فارس در 30 موضوع و با حضور تمام استان‌های کشور دهم اردیبهشت ماه سال آینده همزمان با روز ملی خلیج فارس در بندرعباس برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی ادامه داد: جشنواره ملی خلیج فارس با هدف دفاع از حریم خلیج همیشگی فارس در بخش‌های فرهنگی و هنری برگزار می‌شود که کاریکاتور ملی خلیج فارس با عنوان خلیج فارس آبی ایرانی برگزار خواهد شد.

مشایخی با بیان اینکه استان مرکزی در سال‌های قبل نیز با توجه به استعداد بسیار بالای هنرمندان این استان در زمینه کاریکاتور مسئولیت برگزاری این بخش جشنواره را عهده‌دار بود، گفت: علاقمندان به شرکت در این جشنواره تا 27 اسفند ماه فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

به گفته وی آثار ارسالی به منظور حضور در جشنواره اوایل سال آینده داوری و معرفی خواهند شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: آثار برگزیده و راه یافته به جشنواره در قالب نمایشگاه در استان و بندرعباس به معرض نمایش گذاشته می‌شود.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.