امروز امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, Apr 27, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



گشایش نمایشگاه فرش ماشینی و دستباف در اراک

کد مطلب: 52144 | تاریخ ارسال: 6 فوریه 2013 | چاپ صفحه

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی غرب ایران از برپایی نمایشگاه فرش ماشینی و دستباف در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی غرب ایران خبر داد.

به گزارش مرکزی دیلی ، علی‌جعفر محصولی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: سومین نمایشگاه فرش ماشینی و پنجمین نمایشگاه فرش دستباف از امروز به مدت شش روز در اراک بر پا می‌شود.

وی تصریح کرد: این نمایشگاه در فضایی به وسعت هفت هزار متر مربع و با حضور 70 شرکت تولیدی از سراسر ایران و در 210 غرفه بر پا می‌شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی غرب ایران خاطر نشان کرد: در این نمایشگاه شرکت‌هایی از استان‌های خراسان شمالی، جنوبی و رضوی، گلستان، تهران، آذربایجان غربی و شرقی، کردستان، قم، مرکزی، اصفهان، یزد، چهارمحال و بختیاری، لرستان، همدان، کرستان و اردبیل حضور دارند.

محصولی ایجاد رقابت در بازار کسب و کار، ارائه آخرین دستاوردهای این بخش، ایجاد فضای جذاب و ارزشمند برای فعالان عرصه فرش را از مهم‌ترین اهداف برگزاری این جشنواره عنوان کرد.

وی در ادامه برپایی نمایشگاه ملزومات خانواده ایرانی از 26 تا 30 بهمن ماه و نمایشگاه عرضه فصلی کالا را از برنامه‌های آتی این نمایشگاه عنوان کرد.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.