امروز امروز : چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Wednesday, May 08, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



حمایت کمیته امداد از بیماران صعب‌العلاج و سرطانی

کد مطلب: 52126 | تاریخ ارسال: 6 فوریه 2013 | چاپ صفحه

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی گفت: حمایت ویژه از بیماران صعب العلاج و سرطانی از مهم‌ترین اولویت‌‌های این نهاد به شمار می‌رود.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری فارس از اراک محسن ولیئی بعد از ظهر دیروز در دیدار با خانواده‌های سرطانی تحت حمایت این نهاد به مناسبت دهه مبارک فجر گفت: متأسفانه بیماری‌های خاص و سرطان‌ها هزینه‌‌های سنگینی را به خانواده‌ها تحمیل می‌کند که گاهی تأمین این هزینه‌ها از عهده خانواده‌ها خارج است.

وی تصریح کرد: تحمل هزینه‌های سنگین درمان در اکثر مواقع بیماران را بیش از درد بیماری رنج می‌دهد که باید با برنامه‌های ویژه زمینه حمایت از این بیماران را فراهم ساخت.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی با اشاره به وجود 4 هزار بیمار سرطانی و 2 هزار بیمار خاص در استان خاطر نشان ساخت: حمایت ویژه از بیماران صعب‌العلاج و سرطانی از برنامه‌های مهم کمیته امداد است و این نهاد در این راه از هیچ کوششی فروگذار نیست.

ولیئی ادامه داد: متأسفانه اراک یکی از هشت شهر آلوده کشور است که تدوین برنامه‌های پیشگیرانه در زمینه بیماری‌ها امری ضروری است.

احمد قربانی مدیر عامل انجمن حمایت از بیماران سرطانی نیز از تشکیل یک هزار و 280 پرونده که تعداد 96 بیمار کودک و 82 نفر مبتلا به سرطان خون هستند در این انجمن خبر داد و گفت: هم اکنون 46 خانواده بی سرپرست سرطانی از حمایت‌های مادی این انجمن بهره‌مند می‌شوند.

وی از راه‌اندازی نمایندگی این انجمن در چهار شهر استان خبر داد و خاطر نشان ساخت: اخیرا انجمن حمایت از بیماران سرطانی در شهرهای محلات، دلیجان، خمین و ساوه راه‌اندازی شده است.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.