امروز امروز : شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, May 04, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



سلیمی:مسببان مسائل روز گذشته مجلس باید از مردم و رهبری عذرخواهی کنند

کد مطلب: 52097 | تاریخ ارسال: 5 فوریه 2013 | چاپ صفحه

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی گفت: کسانی که مسائل روز گذشته را در مجلس رقم زدند باید از نظام، رهبر و مردم عذرخواهی کنند.

به گزارش مرکزی دیلی، حجت‌السلام علیرضا سلیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: مسائل روز گذشته مجلس دو بخش بود یکی بخش مربوط به استیضاح وزیر کار بود که این استیضاح بر اساس قانون حق نمایندگان است و نمایندگان می‌توانند از ابزار نظارتی که در اختیار دارند، استفاده کنند.

وی تصریح کرد: بحث استیضاح بارها در مجلس اتفاق افتاده و مسئله‌ای نبوده که برای نظام ایجاد چالش و مشکل کند.

نماینده مردم دلیجان و محلات ادامه داد: بخش دوم این جلسه مربوط به مسائلی بود که به هیچ عنوان ربطی به مسئله استیضاح نداشت و کاملا بر خلاف توصیه اکید مقام معظم رهبری پیرامون انسجام و اتحاد در کشور بود.

سلیمی افزود: طرح چنین مسائلی از سوی رئیس جمهور در حالی که از یک سو مردم با فشارهای اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کنند و از سوی دیگر کشور در دهه مبارک فجر قرار دارد به صلاح کشور نبود، دهه فجر یادآور ایثار و فداکاری و از خود گذشتگی برای اسلام است، در دوران انقلاب کسی سر از پا نمی‌شناخت و نباید شیرینی این ایام را با چنین صحبت‌ها به کام مردم تلخ کنیم.

وی اظهار داشت: امروز کشور در آستانه انتخابات بزرگی قرار دارد، دشمنان از هم اکنون برای این انتخابات دندان تیز کرده‌اند، طرح چنین موضوعاتی که برای نظام حاشیه درست می‌کند در این مقطع حساس در شان مسئولان نظام نبود و آقایان باید با سعه صدر این مسائل را پشت درهای بسته حل و فصل می‌کردند و به توصیه‌های مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه از تریبون به یکدیگر مشت پراکنی نکنید، گوش فرا می‌دادند.

نماینده مردم دلیجان و محلات خاطرنشان ساخت: واقعا طرح چنین مسائلی در مجلس تعجب‌آور بود، خیلی از نمایندگان بهت‌زده شده بودند و خیلی‌ها اشک می‌ریختند که چرا چنین اتفاقاتی باید در مجلس رخ دهد.

سلیمی افزود: چرا بعضی افراد مصالح فرد، گروه و دسته خود را به مصالح نظام ترجیح می‌دهند، البته مردم با کسی عقد اخوت نبسته‌اند، مردم با ولایت و با نظام پیمان برادری بسته‌اند و هرگاه ببینند عده‌ای راهشان را از راه انقلاب دور کرده‌اند، قطعا راه خود را از آنها جدا خواهند کرد.

وی با تاکید بر اینکه کسانی که این مسائل را به وجود آوردند باید از مردم، نظام و ولایت عذرخواهی کنند، بیان داشت: نظام ما یک نظام اسلامی است، نظام مقدس جمهوری اسلامی باید پرچم‌دار اخلاق و ادب باشد، از این نظام انتظار ویژه‌ای می‌رود و مسئولان باید در طراز نظام اسلامی رفتار کنند.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.