امروز امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Sunday, Apr 28, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



استاندار مرکزی: توسعه مبلمان شهری از راهکارهای مهم جذب سرمایه‌گذاران است

کد مطلب: 52075 | تاریخ ارسال: 5 فوریه 2013 | چاپ صفحه

استاندار مرکزی گفت: توسعه مبلمان شهری از راهکارهای مهم جذب سرمایه‌گذاران است.

به گزارش مرکزی دیلیو به نقل از خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه مرکزی، علی‌اکبر شعبانی‌فرد در حاشیه بهره‌برداری از پروژه‌های شهرداری ساوه گفت: وقتی مبلمان شهری به خوبی در شهرها شکل گرفت سرمایه‌گذار رغبت پیدا می‌کند تا در آن شهر سرمایه گذاری کرده و زندگی کند.

وی بیان کرد: شهرستان ساوه به لحاظ موقعیت ویژه‌ای که در استان مرکزی دارد و پیشانی استان مرکزی محسوب می‌شود، ظرفیت‌های مناسبی برای توسعه و پیشرفت دارد.

وی ایجاد منطقه ویژه اقتصادی و برخورداری از بزرگترین شهر صنعتی کشور در این شهرستان را از امتیازات ساوه برشمرد و اظهار کرد: با اتحاد و همدلی که بین مسوولان این شهرستان وجود دارد، آینده‌ای درخشان در انتظار این شهرستان ویژه است.

وی با تقدیر از تلاش‌های شهرداری در عمران و آبادانی ساوه گفت: شهرستان ساوه به دلیل ویژگی مهاجرپذیر بودن روز به روز در حال توسعه است و اجرای طرح‌های عمرانی در این شهر ضروری به نظر می‌رسد.

شعبانی‌فرد گفت: با تلاش دست اندرکاران مدیریت شهری تحولی اساسی در گسترش فضای سبز، مجتمع‌های تفریحی، هدایت سیلاب‌ها و … شکل گرفته و ورودی‌های شهر به طرز زیبایی ساماندهی شده است.

استاندار مرکزی تصریح کرد: از آنجا که شهرستان ساوه در شاهراه کشور قرار داشته و یکی از مراکز مهم صنعتی کشور است مستحق برخورداری از مبلمان شهری مناسب است.

شعبانی فرد خاطرنشان کرد: ایجاد فضای سبز، بازسازی پارک‌های فرسوده، ایجاد المان‌های زیبا و آسفالت معابر شهری از جمله اقدامات تاثیرگذار در این حوزه است.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.