امروز امروز : پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Thursday, May 16, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



بهره برداری از درمانگاه تخصصی دندانپزشکی کلینیک امام رضا (ع)

کد مطلب: 52073 | تاریخ ارسال: 5 فوریه 2013 | چاپ صفحه

درمانگاه تخصصی دندانپزشکی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی امام رضا (ع) اراک با اعتبار 6 میلیارد ریال از محل اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی اراک به بهره برداری رسید.

به گزارش مرکزی دیلیو به نقل ازخبرگزاری مهر، قائم مقام وزیر و رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک با اعلام این خبر افزود: این درمانگاه با 20 یونیت دندانپزشکی و با تعرفه دولتی به کلیه مراجعین افتتاح شد.

آغاز ساخت درمانگاه تخصصی سرطان مرکز آموزشی درمانی آیت الله خوانساری

دکتر مجید رمضانی از آغاز ساخت درمانگاه تخصصی سرطان مرکز آموزشی درمانی آیت الله خوانساری خبر داد و گفت: برای ساخت این درمانگاه مبلغ 20 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز می باشد که در حال حاضر مبلغی از آن توسط خیّر،استانداری مرکزی و شورای اسلامی هر اراک تقبل شده است.

وی اضافه کرد: همچنین در ادامه این مراسم تکمیل و افزایش ظرفیت بخش آی سی یو مرکز آموزشی درمانی آیت الله خوانساری از 2 تخت به 9 تخت با اعتبار 3 میلیارد و 700 میلیون ریال انجام شد که 25 درصد توسط خیّر و 75 درصد از اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی اراک تامین شده است.

ساختمان پایگاه 115 سنجان

دکتر رمضانی با بیان اینکه با راه اندازی این پروژه ها، بیماران سرطانی برای مداوا نیاز به انتقال به استان های همجوار ندارند اظهارداشت: ساختمان پایگاه 115 سنجان نیز با مساحت 115 متر مربع با مبلغ 600 میلیون ریال از محل اعتبارات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و اورژانس کشور تکمیل و راه اندازی شد که با راه اندازی این پایگاه کیفیت خدمات رسانی به مردم افزایش می یابد.

وی ادامه داد: همچنین فلورسکوپی دیجیتال مرکز آموزشی درمانی امیرالمومنین (ع) با مبلغ 10 میلیارد ریال از محل اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی اراک تکمیل و راه اندازی شد که با راه اندازی این دستگاه عکس برداری از سیستم گوارشی و آنژوگرافی با تعرفه دولتی برای مراجعین صورت می پذیرد.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.