امروز امروز : دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Monday, May 06, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



معرفی مدیرعامل جدید شرکت مخابرات استان مرکزی

کد مطلب: 52067 | تاریخ ارسال: 5 فوریه 2013 | چاپ صفحه

در آیین بهره برداری همزمان از 262 طرح مخابراتی مسعود مشیدی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت مخابرات استان مرکزی معرفی شد.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازخبرنگار مهر، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار مرکزی ظهر روز یکشنبه در این مراسم ضمن تبریک دهه فجر انقلاب گفت: شان خدمت و خدمتگزاری به مردم از انقلاب اسلامی ایران آغاز شد و کسانی که رژیم غاصب کذشته و استکبار جهانی را درک کرده اند، امروز بهتر از هرکسی می دانند که این انقلاب با خون هزاران شهید بارور شده و باید بیش از پیش از آن محافظت کرد.

سعید آقا صادقی افزود: پس از انقلاب، ایران نه تنها خود را از سایه استعمارگران و استثمارشان بیرون کشید بلکه در زمینه هایی علمی، بهداشتی و زمینه های فن آوری همچون مخابرات نیز پیشرفت کرد و سرآمد شده است.

وی با بیان اینکه پیشرفت های ایران برای استعمارگران قابل تحمل نیست، اظهار کرد: امروز ایران دارد هزینه بزرگی اش را می دهد و این تحریم ها و مخالفت ها بدلیل تحمل نکردن پیشرفت ایران است.

آقاصادقی خاطر نشان کرد:هجمه هایی که به ایران می شود بدلیل این است که ما درست به هدف زدیم و سیاست گذاری های و خط مشی صحیح است.

رتبه نخست استان مرکزی در ارزیابی عملکرد کشور در 5 ماهه اول سال 91

مدیرعامل سابق شرکت مخابرات استان مرکزی در ارائه گزارش عملکرد چهار و سال ونیم حضورش در مخابرات استان گفت: در ارزیابی عملکرد شرکت های مخابرات کشور، استان مرکزی در 5 ماهه نخست سال 91 رتبه اول را کسب کرده است.

هومان محمودی با اشاره به بهره برداری از دو هزار پروژه مخابراتی در زمان مدیریتش، افزود: برداشتن قدم های بزرگ در این شرکت به دلیل زیرساخت های فراهم شده از گذشته و تلاش کارکنان کنونی مخابرات بوده است.

در این مراسم از زحمات هومان محمودی تقدیر و مسعود مشیدی بعنوان مدیرعامل جدید شرکت مخابرات استان مرکزی معرفی شد.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.