امروز امروز : شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, May 04, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



اظهارات عزیزی در نشست اعضای مجمع وحدت و اندیشه اسلامی استان

کد مطلب: 52055 | تاریخ ارسال: 5 فوریه 2013 | چاپ صفحه

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی گفت: دستاوردها و پیشرفت های انقلاب اسلامی در بخش های مختلف دشمنان را حیرت زده كرده است.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از ایرنا، ‘قاسم عزیزی’ روز دوشنبه در نشست اعضای مجمع وحدت و اندیشه اسلامی استان مركزی در اراك افزود: امروز انقلاب اسلامی در دانش های نوین نظامی و تسلیحاتی، نانو، سلول های بنیادین، هوا و فضا و پزشكی در دنیا می درخشد.

وی بیان كرد: دشمنان انقلاب اسلامی از اثرگذاری نهضت امام خمینی (ره) در دنیا به خوبی آگاه هستند و قصد دارند در قالب جنگ نرم و تبلیغات منفی اثرگذاری انقلاب اسلامی را در جهان تضعیف كنند.

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی اضافه كرد: برخورد دوگانه سیاست مداران كارخ سفید و غربی ها در نشست 5 + 1 و شكست جریان مقاومت در سوریه بیانگر تزلزل استكبار جهانی است.

عزیزی با گرامیداشت دهه مبارك فجر تاكید كرد: اندیشه های امام خمینی (ره) در قلب و روح مسلمانان و آزادی خواهان جهان نهادینه شده و دشمنان از این موضوع در هراس هستند.

وی یادآور شد: دهه مبارك فجر فرصت بسیار مناسبی برای بیان ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی به افكار عمومی به خصوص نسل جوان است.

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی اظهار كرد: دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی در دهه فجر باید به صورت كامل، دقیق و هدفمند بیان شود تا دشمنان بیش از پیش ناامید شوند.

عزیزی تصریح كرد: تحریم نفتی دشمنان علیه ایران بهترین فرصت برای تبدیل نفت خام به فراوردهای این محصول اسرتراتژیك در داخل كشور است كه باید برای صادرات آن برنامه ریزی كلان صورت گیرد.

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: مجمع نمایندگان مردم استان در مجلس تعامل بسیار مطلوبی برای خدمات رسانی به مردم و كاهش مشكلات شهرها و روستاها دارند.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.