امروز امروز : دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Monday, May 06, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی


برگزاری مسابقات بازی های رایانه ای جام فجر در استان مرکزی

برگزاری مسابقات بازی های رایانه ای جام فجر در استان مرکزی

کد مطلب: 52034 | تاریخ ارسال: 2 فوریه 2013 | چاپ صفحه

به مناسبت فرارسیدن بهار انقلاب ، اولین دوره از مسابقات بازیهای رایانه ای جام دیجیتالی فجر در استان مرکزی برگزارخواهد شد.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از روابط عمومی مجتمع فرهنگی دیجیتالی استان مرکزی ، مهندس بیات در ادامه افزود : این رقابت ها بصورت استانی و در رشته های pes2013 و fifa2013 بصورت استانی  و متمرکز در این مجتمع از تاریخ 23 بهمن ماه به مدت پنج روز در بین کاربران و علاقمندان بازی های رایانه ای در مرکز استان آغاز خواهد شد.

مدیر مجتمع فرهنگی دیجیتال استان مرکزی گفت : به منظور معرفی مراکز و فعالیت های مجاز فرهنگی دیجیتالی و با هدف تشویق کاربران به استفاده از بازی های مفید و بسط فعالیت های جمعی در این حوزه مجتمع فرهنگی دیجیتالی آیینه استان مرکزی این مسابقات را طراحی و اجرایی نموده است که ثبت نام این مسابقت از 26 دیماه در نمایشگاه الکامپ استان آغاز شده و تا 17 بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه افزود : در شرایطی که نظام به فعالیت برای خنثی سازی تلاشهای مذبوحانه سربازان فرهنگی دشمن در خاکریزهای جنگ نرم نیاز جدی دارد باید به سمتی پیش برویم که فعالیت های فرهنگی به تمامی ابعاد اجتماع و خانواده راه پیدا کند. با این راهبرد مهم مجتمع فرهنگی دیجیتالی آیینه استان ، تحت نظارت اداره کل فرهنگ و ارشاد استان مرکزی بازی های رایانه ای جام فجر را در استان برگزار خواهند کرد.

محمد هادی بیات در پایان گفت : دوره قبلی این مسابقات در خردادماه گذشته با استقبال حدود دویست نفر از بازیکنان استانی برگزار گردید که بازیکنان برتر به مسابقات کشوری راه یافتند که استقبال شایسته کاربران استانی ما را برآن داشت که دور جدید این مسابقات را در حوزه استانی و با هدف ساماندهی بیش از پیش گستره بازیهای رایانه ای در استان طراحی و اجرایی نماییم و امیدواریم که با استقبال شایسته کاربران استان و همچنین همکاری دستگاه های ذیربط ، بازیهای مذکور بخوبی و با بالاترین کیفیت برگزار گردد.

شایان ذکر است دپارتمان بازیهای رایانه ای مجتمع دیجیتال استان مرکزی بعنوان مرکز رسمی ، تخصصی و کارشناسی در حوزه بازیهای رایانه ای با استفاده از فعالین و متخصصین مجرب حوزه بازیهای رایانه ای همزمان با طراحی و اجرای سری مسابقات بازی های مناسبی ، آنالیز بازی های مطرح بازار و همچنین طراحی و تولید بازی های رایانه ای را در دستور کار خود قرار داده است که بزودی برنامه های بعدی این دپارتمان به اطلاع عموم خواهد رسید.

 علاقمندان به کسب اطلاعات بیشتر درباره این موضوع می توانند به وب سایت دپارتمان بازیهای رایانه ای مجتمع فرهنگی دیجیتال استان مرکزی ( http://www.MarkaziGame.ir – مرکزی گیم ) مراجعه نمایند.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.