امروز امروز : شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, May 04, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



خطبه های نماز جمعه اراک

کد مطلب: 52028 | تاریخ ارسال: 2 فوریه 2013 | چاپ صفحه

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: مسئولان استان و کشور به مشکلات مردم از جمله افزایش نرخ بیکاری، تورم و کاهش قدرت خرید مردم رسیدگی کنند.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار مهر٬ آیت الله دری نجف آبادی٬ ظهر امروز در نماز عبادی سیاسی جمعه اراک٬ افزود: حل این مشکلات که مردم با آن دست و پنجه نرم می کنند باعث امیدواری به نظام و توسعه کشور می شود.

وی با اشاره به لزوم حمایت از تولید ملی تصریح کرد: افزایش تولید ملی می تواند به صادرات کمک کرده و نیازهای داخلی را نیز با استفاده از ظرفیت های موجود کشور تامین کند.

آیت الله دری نجف آبادی با تاکید بر اینکه امروز جوانان کشور در عرصه های علمی، سلول های بنیادین، پزشکی و دانش صلح آمیز هسته ای در دنیا زبانزد است اظهارداشت: امیدواریم این گرانی های بی رویه نیز در سایه تلاش مسئولان مرتفع شود تا به خودشکوفایی اقتصادی برسیم.

وی موفقیت های کسب شده امروز دانشمندان جوان ایران اسلامی را مدیون خون شهدای انقلاب و رهبری خردمندانه امام راحل (قدس) دانست و گفت: وظیفه ما پاسداری از خون شهدای انقلاب و احیاء آرمان های امام خمینی (ره) است.

امام راحل با هدایت اقشار جامعه٬ ایران اسلامی را به جهانیان نمایان کرد

امام جمعه اراک اضافه کرد: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با هدایت و روشنگری اقشار جامعه توطئه های فرهنگی، اجتماعی، تبلیغی و ضد اسلامی دشمنان را خنثی کردند.

وی با بیان اینکه امروز نیز رهبرمعظم انقلاب اسلامی با صلابت و قدرت، نهضت امام خمینی (ره) را برای افتخار و عزت هر چه بیشتر جهان اسلام هدایت و راهبری می کنند٬ اظهار کرد: ایشان با کادرسازی و برنامه محوری توانستند همه معادلات سیاسی نظام سلطه را در دنیا به هم بریزند و ارزش های اسلام ناب محمدی (ص) را در جامعه احیا کنند.

نظام اسلامی پرچدار مبارزه با نظام سلطه است

وی در بخش دیگری از سخنانش نظام مقدس جمهوری اسلامی را پرچمدار مبارزه با نظام سلطه و صهیونیزم بین الملل دانست و خاطر نشان کرد: ایران اسلامی در دفاع از آرمان های ملت مظلوم فلسطین و اعتلای فرهنگ نبوی، علوی، فاطمی، حسینی، رضوی و مهدوی در جهان ثابت قدم است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تبعیت از رهبرمعظم انقلاب اسلامی، وحدت، همدلی و انسجام را تنها راه ادامه حیات طیبه انقلاب اسلامی عنوان کرد و ادامه داد: مسوولان جامعه اسلامی و مردم با حرکت در مسیر آرمان های امام راحل (قدس) و شهدای والامقام٬ در راستای تحقق منویات و فرمایشات رهبری تلاش کنند.

تهدیدها و تحریم ها٬ فرصت های طلایی برای خود کفایی ملت ایران است

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه امروز دشمن برای آسیب رساندن به انقلاب اسلامی از راه اقتصادی و تحریم وارد شدند، تصریح کرد: دشمن با این توطئه های ناشیانه راه به جایی نخواهد برد و ملت ایران از این توطئه ها به عنوان فرصت های طلایی استفاده می کنند.

وی ضمن گرامیداشت هفته وحدت، سالروز گرامیداشت ولادت با سعادت پیامبر اعظم (ص) و امام صادق (ع) افزود: پیامبر اعظم (ص) و ائمه اطهار (ع) همواره مسلمانان را به حفظ و تقویت وحدت دعوت کرده اند بنابراین باید مشترکات جهان اسلام بیش از پیش تبیین و برجسته شود.

حضور گسترده اقشار مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

امام جمعه اراک اظهار کرد: باید همه قدردان نعمت الهی وجود مقدس پیامبر اعظم (ص) و ائمه اطهار (ع) باشیم و با حرکت در مسیر این بزرگواران برای نابودی دشمنان جهان اسلام تلاش کنیم.

آیت الله دری نجف آبادی تصریح کرد: پیامبر اعظم (ص)، منادی وحدت، برابری، برادری، عدالت، مساوات، نوع دوستی و صلح در جهان است و به همین دلیل روز به روز محبوبیت آن حضرت در دنیا افزوده می شود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در پایان ضمن تاکید به برگزاری با شکوه برنامه های دهه مبارک سی و چهارمین بهار آزادی٬ خواستار حضور گسترده اقشار مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن شد و گفت: ملت ایران با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن پیروی و پشتیبانی از نظام اسلام و ولایت فقیه را به جهانیان نشان داده و امید آنان را بار دیگر نا امید خواهند کرد.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.