امروز امروز : شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, May 04, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



آزمایش‌ داروهای مرگ‌آور بر روی زنان آفریقایی از سوی یک شرکت آمریکایی-صهیونیستی

کد مطلب: 52022 | تاریخ ارسال: 2 فوریه 2013 | چاپ صفحه

عضو فراکسیون روحانیون مجلس افشای خبر انجام آزمایش‌های داروهای مرگ‌آور ضد بارداری بر روی زنان آفریقایی از سوی یک شرکت آمریکایی-صهیونیستی را نشانه سیاست‌های سودجویانه غرب خواند و گفت:آمریکا با نقاب دموکراسی، برده‌داری نوینی به راه انداخته است.

به گزارش مرکزی دیلی، علیرضا سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار بین‌الملل خبرگزاری خانه ملت، ضمن اشاره به افشای خبر انجام آزمایش‌های داروهای مرگ‌آور ضد بارداری بر روی زنان آفریقایی از سوی یک شرکت آمریکایی-صهیونیستی، توضیح داد: متاسفانه افکار عمومی جهان در غرب شاهد ظهور برده‌داری نوینی است که نقابی پررنگ ‌ولعاب از دموکراسی و حقوق بشر بر چهره زده است.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شرکت‌های بزرگ داروسازی آمریکایی بسیاری از داروهای خود را بر روی مردم مناطق اشغال شده توسط ارتش آمریکا آزمایش می‌کنند، تصریح کرد: شرکت‌های آمریکایی و صهیونیستی طی اقدامی ضدانسانی از مردمان فقیر آفریقا و حتی مردمان مناطق اشغال شده همچون افغانستان و عراق به عنوان حیوانات آزمایشگاهی استفاده می‌کنند.

سلیمی تجارت اعضای بدن انسان را یکی از پرسودترین تجارت‌ها در غرب عنوان کرد و افزود: تجارت اعضای بدن انسان از قلب و کلیه گرفته تا قرنیه چشم و حتی گونه‌های انسان از جمله تجارت‌های پرسود در دنیای غرب شده است.

وی کنترل جریان یک سوی تولید علم را نیز از جمله جنایات غرب توصیف کرد و گفت: غربی‌ها در وهله نخست سعی می‌کنند تا با انواع اقدامات تشویقی نخبگان تراز اول ممالک مختلف را جذب کشورهای خود کنند تا از این روزنه نسلی برتر از افراد دارای ژن باهوشی را به نفع خود پرورش دهند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وقتی نخبگان کشورهای غربی با مقاومت در برابر وعده‌های غرب می‌ایستند، غربی‌ها به ترور و حذف آنها روی می‌آورند.

شرکت داروسازی فایزراز دولت آمریکا و رژیم اسرائیل از زنان آفریقایی برای آزمایش داروهای مرگبار ضدبارداری استفاده می‌کند که ممکن است این زنان را عقیم کند یا بکشد./

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.