امروز امروز : شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, May 04, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



اظهارات رضایی در حاشیه برگزاری رزمایش مشترک امارات و آمریکا در آب‌های خلیج فارس

کد مطلب: 52016 | تاریخ ارسال: 2 فوریه 2013 | چاپ صفحه

نایب رئیس کمیسیون شوراها و امورداخلی کشور مجلس با اشاره به برگزاری رزمایش مشترک امارات و آمریکا در آب‌های خلیج فارس، گفت: مانور مشترک آمریکا و امارات بخشی از پروژه ایران هراسی آمریکاست.

به گزارش مرکزی دیلی، محمد‌ابراهیم رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار بین الملل خبرگزاری خانه ملت، ضمن اشاره به برگزاری رزمایش مشترک امارات و آمریکا در آب‌های خلیج فارس، توضیح داد: آمریکا با پروژه ایران‌هراسی توانسته است تا کشورهای نفت خیز خلیج فارس را با خود همراه کند.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دلارهای نفتی کشورهای عربی صرف جاه‌طلبی‌های نظامی آمریکا می‌شود، تصریح کرد: آمریکا از هراس برخی کشورهای عربی منطقه نسبت به سلطه شکننده خود آگاه است و از این مسئله جهت فروش تسلیحات خود استفاده می‌کند.

رضایی با اشاره به اینکه کشورهایی مثل امارات از مشروعیت داخلی برخودار نیستند، افزود: این کشورها به دلیل نداشتن محبوبیت و مشروعیت نزد مردمان خود ناچار هستند تا برای کسب اعتماد به نفس از نیروهای بیگانه استفاده می‌کنند.

وی ضمن بیان اینکه هدف این رزمایش مبارزه با گسترش تسلیحات کشتار جمعی عنوان شده است، گفت: نفس این نیت پسندیده است اما وقتی افکار عمومی جهان مشاهده می‌کنند آمریکا در برابر تسلیحات هسته‌ای رژیم صهیونیستی هیچ واکنشی نشان نمی‌دهد نسبت به این شعارها بدبین می‌شوند.

نماینده مردم خمین در مجلس تصریح کرد: امنیت منطقه خلیج فارس باید از سوی کشورهای حاضر در این منطقه تامین شود چرا که حضور هر نیروی بیگانه‌ای نه تنها کمکی به ایجاد امنیت‌ نمی‌کند بلکه حتی وضعیت را بحرانی نیز خواهد کرد.

نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس با اشاره به تلاش دشمنان برای ایجاد اختلاف و کشمکش بین کشورهای منطقه گفت: اگر چه تلاش آنان تاکنون برای ایجاد چنین اختلافی با شکست مواجه بوده است اما باید کشورهای منطقه ضمن حفظ هوشیاری در جهت تقویت روزافزون وحدت و همدلی همکاری‌های خود را افزایش دهند.

امارات از روز یکشنبه مانور نظامی مشترک با آمریکا را در ساحل خلیج فارس آغاز کرده است.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.