امروز امروز : شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, May 04, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی


آیین های آغاز دهه مبارك فجر در 30 نقطه از استان مركزی

آیین های آغاز دهه مبارك فجر در 30 نقطه از استان مركزی

کد مطلب: 51981 | تاریخ ارسال: 31 ژانویه 2013 | چاپ صفحه

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مركزی با صدور بیانیه ای اعلام كرده است: آیین های ویژه آغاز دهه مبارك فجر در 30 نقطه از این استان فردا (پنج شنبه) برگزار می شود.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از ایرنا ، در این بیانیه آمده است: گلباران بیت تاریخی امام راحل در خمین و حجره طلبگی امام خمینی (ره) در اراك از ویژه برنامه های آغاز دهه مبارك فجر است.

در ادامه این بیانیه آمده است: نورافشانی، گلباران قبور مطهر شهدا، سخنرانی مسوولان در مساجد، پخش سرودهای انقلابی، دیدار با خانواده معظم شهدای انقلاب اسلامی و ائمه جمعه از دیگر برنامه های آغاز دهه مبارك فجر انقلاب اسلامی در استان مركزی است.

ستاد دهه مبارك فجر انقلاب اسلامی در استان مركزی در ادامه این بیانیه خاطر نشان كرده است: دهه مبارك فجر سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، فرصت گران بهای یادآوری سلحشوری ها و دلاور مردی های ملت اسلامی و مبارزه های مردم آزادی خواه در برابر حكومت استبداد و سلطه خارجی است.

در بخش دیگری از این بیانیه تاكید شده است: مردم با جانفشانی و از خودگذشتگی طنین ‘استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی’ را به گوش جهانیان رساندند و با پشت سر گذاشتن دشواری های فراوان با پیروی از فرمان های امام راحل اقتدار خویش را به نمایش گذاشتند.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.