امروز امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Sunday, Apr 28, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



استاندار مرکزی خبر داد: تصویب بیمه کشاورزان و زارعین

کد مطلب: 51972 | تاریخ ارسال: 31 ژانویه 2013 | چاپ صفحه

استاندار مرکزی از تصویب بیمه کشاورزان و زارعین در جلسه­ای با حضور وزیر جهاد کشاورزی خبر داد.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه مرکزی، علی ­اکبر شعبانی­فرد در جلسه ستاد اجرایی توسعه کشاورزی استان گفت: در دیداری که با وزیر جهاد کشاورزی داشتیم، گزارش عملکرد اجرایی توسعه کشارورزی ارائه شد.

وی افزود: وزیر جهاد کشاورزی از عملکرد در حوزه پرداخت­ها و توزیع مابین بخشی رضایت داشتند هرچند اعتقاد داشت در بخش­هایی عملکرد فیزیکی از عملکردهای مالی عقب­تر است.

شعبانی فرد در خصوص اختصاص 30 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل طرح­های توسعه کشاورزی به استان مرکزی گفت: اعتبار تخصیص یافته شده به میزان اعتبارات استان­های فارس و خوزستان است که می­تواند کمک زیادی به توسعه بخش کشاورزی کند که این اعتبارات بصورت وام 13 درصد به توسعه و تکمیل طرح­های صنعتی و کشاورزی اختصاص می­یابد.

وی با انتقاد از برخی عملکردهای مالی در حوزه گلخانه­ها اظهار کرد: اعتبارات لازم برای توسعه و تکمیل طرح­های گلخانه­ای تصویب شده است، اما این که بگوییم این طرح­ها توجیح اقتصادی ندارد کار کارشناسی نشده­ای است و نبایستی اینگونه عمل شود.

استاندار مرکزی در پایان اظهار کرد: بایستی در کارهای کارشناسی به دنبال ارائه راه حل برای رفع مشکلات باشیم نه اینکه حرف از عدم توجیح اقتصادی زده شود.

به گزارش ایسنا، ادامه محمدرضا عاشوری معاون برنامه ريزي استانداري مركزي هم با اشاره به سفر ریاست جمهوری قبل از پایان سال به استان گفت: رئیس جمهور در سفرهای استانی خود پیگیر مراحل اجرایی طرح­هایی است که در هر استان به تصویب رسیده و دستگاه­ها بایستی گزارش عملکرد خود در حوزه اجرای طرح­های مصوب را قبل از سفر ریاست جمهوری آماده کنند.

در این جلسه برسی طرح­هایی که نیازمند تخصیص اعتبارات بود برسی و برخی طرح­ها مورد تصویب قرار گرفت.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.