امروز امروز : جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Friday, May 03, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



تجلیل از 3 اثر برگزیده تابلو فرش قرآنی در استان مرکزی

کد مطلب: 51962 | تاریخ ارسال: 31 ژانویه 2013 | چاپ صفحه

نماینده دبیرخانه جشنواره ملی تابلو فرش قرآنی آیات در استان مرکزی گفت: از 3 اثر برگزیده تابلو فرش قرآنی در اختتامیه جشنواره ملی تابلو فرش قرآنی آیات تجلیل می شود.

به گزارش مرکزی دیلی ، علیرضا حاج علی بیگی در گفتگو با خبرنگار مهر٬ با اعلام این خبر افزود: ۱۰ اثر برگزیده در اختتامیه این جشنواره تقدیر می شوند٬ که از ۲ نفر تقدیر ویژه و 8 نفر توسط هیئت داوران حائز تقدیر اعلام شدند.

وی با بیان اینکه یک تیم ۵ نفره داوری ای جشنواره را به عهده داشتند٬ گفت: از این تعداد 2 استاد از تهران و برترین داوران در بخش طرح نقشه و بافت٬ ۲ داور پیشکسوت دانشگاه فرش استان و 1 داور قرآنی از استان داوری جشنواره ملی تابلو فرش قرآنی آیات را به عهده داشتند.

نماینده دبیرخانه جشنواره ملی تابلو فرش قرآنی آیات در استان مرکزی با اشاره به اینکه این جشنواره به میزبانی استان مرکزی برگزار شد٬ اظهار کرد: 103 اثر از سراسر کشور به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

حاج علی بیگی اضافه کرد: سوره های «الانسان» و «والعصر» با استفاده از تفاسیر المیزان و نمونه محور ویژه و کتاب «انسان در قرآن» نوشته شهید مرتضی مطهری از منابع این جشنواره و قرآن کریم و کتاب بیداری نیز از محورهای ویژه این جشنواره بود.

لازم به ذکر است٬ اختتامیه جشنواره ملی تابلو فرش قرآنی آیات به میزبانی استان مرکزی از ۸ تا ۱۱ بهمن ماه سال جاری در فرهنگسرای آیینه اراک در حال برگزاری است.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.