امروز امروز : دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Monday, May 06, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



برگزاری پنجمين جلسه دادگاه رسيدگي به پرونده تخلفات شهرداري اراك

کد مطلب: 51920 | تاریخ ارسال: 28 ژانویه 2013 | چاپ صفحه

پنجمين جلسه دادگاه رسيدگي به پرونده تخلفات شهرداري اراك امروز (یکشنبه) برگزار شد.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)- منطقه مركزي، در اين جلسه به اتهام چهار تن از متهمين رسيدگي شد.

در ابتداي اين جلسه حجت‌الاسلام قاسم عبداللهی قاضی پرونده در در خصوص اتهامات ( الف- ش) اظهار کرد: این متهم، به پرداخت رشوه به مبلغ 92 میلیون تومان با واسطه گري(الف- الف) متهم است.

سپس (الف- ش) در دفاع از خود گفت: تمامي اتهامات وارده به خود را تكذيب مي كنم و اين اتهامات را نمي پذيرم.

وي گفت: در تمام طول زندگي خود تلاش كردم تا درست زندگي كنم و به ماديات زندگي اهميت چنداني نمي‌دهم.

وي اظهار كرد: بعد از اين كه اين اتهامات به من وارد و اين موضوع رسانه‌اي شد، مشكلاتي براي من بوجود آمد.

قاضی پرونده در ادامه در خصوص اتهامات (م-گ) گفت: این متهم، به پرداخت رشوه به مبلغ 89 میلیون تومان به « م – م» و تحصیل مال و امتياز از طريق نامشروع متهم است.

آقاي (م- گ) در دفاعيات خود گفت: اتهامات وارده را به هيچ وجه قبول ندارم و از اينكه الان اينجا به عنوان متهم هستم، تعجب مي كنم.

وی افزود: با توجه به اينكه به فرمايش رهبر معظم انقلاب اسلامي مبني براينكه بعد از خدا پشتوانه مردم قوه قضاييه است، احساس آرامش و امنيت خاطر مي كنم.

وي افزود: بوجود آمدن اين موضوع را يك امتحان الهي مي‌دانم و اين داستان را به فال نيك مي گيرم و از روزي كه درگير اين بحث شدم، معني آيات الهي را بهتر درك مي‌كنم.

وي بيان كرد: با توجه به اين كه اين موضوع رسانه‌اي شد، شايد تنوان به آساني افكار عمومي را قانع كرد و از روزي كه با اين اتهامات روبرو شدم تا به امروز جز كلام راست حرفي نزدم و نخواهم زد.

وي اظهار كرد: هر آدمي در طول زندگي خود داراي دوست و دشمن است و زماني كه مشكلي براي انسان پيش مي‌آيد، دشمان سعي مي‌كنند تا با دامن زدن به مشكلات انسان را ضربه فني كنند.

تا زماني كه ابلاغيه دادگاه به دست من نرسيده بود من حتي جرم خود را نمي دانستم. من به دستگاه قضايي اطمينان كامل دارم و هر حكمي را كه صادر كند مي‌پذيرم و هيچ ترسي ندارم.

در ادامه، قاضي دادگاه حكم كيفر خواست (م-پ) را تحصيل امتياز نامشروع و اعمال نفوذ بر خلاف حق و مقررات قانوني بر روي «م-م» عنوان کرد.

متهم در دفاع از خود گفت: من براي آباداني شهر اراك تلاش هاي فراواني كرده‌ام و از اين كه الان در جايگاه متهم قرار گرفته ام تعجب مي كنم.

وي افزود: من در راستاي اجراي طرح 55 متري شهر اراك ملك‌هايي را تملك كرده و به شهرداري تحويل مي‌دادم و بيشتر املاكي را كه شهرداري واجد آن بود، خريداري كرده و به شهرداري مي دادم.

وكيل (م-پ) گفت: در كيفر خواست موكل من دلايل اين اتهامات وجود ندارد.

در ادامه، قاضي پرونده اتهامات متهم بعدي آقای (غ-ز) را پرداخت رشوه به مبلغ 30 ميليون تومان با واسطه گري آقاي(الف-الف) عنوان کرد.

سپس متهم در دفاع از خود گفت: اين اتهام وارده را نمي‌پذيرم.

سپس وكيل آقاي (غ-ز) گفت: كيفر خواست مربوط در خصوص موكل من غير مدلل است و موكل من در رابطه با پولي كه به واسطه داده است، رسيد گرفته است و اگر قصد رشوه دادن بود كه ديگر از واسطه رسيد نمي گرفت.

به گزارش ايسنا، قاضي دادگاه رسيدگي به پرونده ديگر متهمين را به جلسه فردا (دوشنبه) موكول كرد.

مطالب مرتبط :

گزارش اولین جلسه دادگاه پرونده اختلاس شهرداری اراک

برگزاری جلسه دوم دادگاه رسیدگی به تخلفات صورت گرفته در شهرداری اراک

گزارش سومین جلسه دادگاه پرونده تخلفات شهرداری اراک

برگزاری چهارمین جلسه رسیدگی به پرونده تخلفات شهرداری اراک

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.