امروز امروز : جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Friday, May 03, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



تاکید استاندار مرکزی بر ضرورت توسعه متوازن استان مرکزی

کد مطلب: 51908 | تاریخ ارسال: 28 ژانویه 2013 | چاپ صفحه

استاندار استان مرکزی بر ضرورت توسعه متوازن استان مرکزی در بخش های مختلف تاکید کرد.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار مهر، علی اکبر شعبانی فرد ظهر شنبه با تاکید بر این مهم در ششمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان مرکزی افزود: برگزاری جلسات شورای برنامه ریزی استان در تمامی شهرستان ها و تصویب طرح های عمرانی و خدماتی در راستای توسعه شهرستان های استان یکی از ابزارهای توسعه متوازن استان است.

وی ادامه داد: وحدت و همدلی نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و همچنین انسجام آنها با نماینده مقام معظم رهبری و نماینده عالی دولت در استان لازمه ایجاد بسترهای لازم برای توسعه متوازن استان است.

استاندار استان مرکزی هدفگذاری در بخش تولید را هدف عالیه استان برشمرد و گفت: در آمد حاصل از مالیات بر ارزش افزوده استان باید در راستای توسعه همه جانبه استان در بخش تولید هزینه شود.

شورای راهبردی در استان مرکزی تشکیل می شود

شعبانی فرد در ادامه از تشکیل شورای راهبردی در استان مرکزی خبر داد و گفت: این شورا با هدف تصمیم گیری در خصوص توسعه همه جانبه استان مرکزی تشکیل خواهد شد.

وی یادآور شد: شورای راهبردی استان مرکزی متشکل از نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، استاندار، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، معاونین استاندار و نخبگان استان مرکزی بوده که به عنوان یک اتاق فکر برای افق 5، 10 و 20 ساله استان مرکزی برنامه ریزی می کنند.

استاندار استان مرکزی در ادامه با اشاره به سیستم آینده نگاری آمایش استان مرکزی گفت: استان مرکزی از موقعیت ژئوپولوژیک و ویژه در کشور برخوردار است که طرح آینده نگاری آمایش استان باید براساس این ویژگی تعریف شود.

شعبانی فرد با تاکید بین که رفع محرومیت در روستاها و مناطق محروم نباید مقطعی دیده شود افزود: توجه به تولید در مناطق محروم یک اولویت مهم و اساسی است که نباید فراموش شود.

حل مشکل آب اراک از برکات نظام جمهوری اسلامی ایران است

استاندار استان مرکزی در ادامه از حل مشکل آب شهر اراک به عنوان یکی از برکات نظام جمهوری اسلامی ایران یاد کرد و گفت: در ادامه حل مشکلات اساسی پیش روی مردم باید به مسئله آلایندگی هوای شهر بیش از پیش توجه شود.

شعبانی فرد با بیان این که بدی هوا یک مشکل اساسی است افزود: باید بستری فراهم شود تا صنایع در کنار فعالیت در حوزه تولید فعالیت سالم را در اولویت کاری خود قرار دهند.

وی در خصوص آلایندگی نیروگاه گفت: خوشبختانه نیروگاه به عنوان صنعت آلاینده معرفی شده و باید این صنعت عوارض خود را به مردم اراک، شازند و خنداب پرداخت کند.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.