امروز امروز : جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Friday, May 03, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



آغاز جشنواره ملی قرآنی آیات در استان مركزی

کد مطلب: 51906 | تاریخ ارسال: 28 ژانویه 2013 | چاپ صفحه

جشنواره ملی قرآنی آیات امروز (یكشنبه) در فرهنگسرای آیینه اراك آغاز بكار كرد.

به گزارش مرکزی دیلی، مدیر‌كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مركزی در گفت و گو با ایرنا بیان كرد: در این جشنواره پنج مجلس‌نامه قرآنی آیات به مدت پنج روز در شهرهای اراك٬ شازند٬ كمیجان، كارچان و فرمهین توسط گروه‌های منتخب و برجسته شبیه‌خوانی كشور اجرا می‌شود.

‘مصطفی مشایخی’ افزود: در روز اول این جشنواره مجلس‌نامه تعزیه ‘جنگ خندق’ كاری از گروه‌های منتخبان استان مركزی در فرهنگسرای شهرستان شازند، ‘غدیرخم’ كاری از گروه راویان عشق استان قم در حسینیه امام خمینی (ره) كمیجان و ‘نبوت موسی’ (ع) كاری از گروه رضا حیدری از تفرش در حسینیه فراهان شهرستان فرمهین بر روی صحنه می رود.

وی ادامه ادامه داد: مجلس‌نامه ‘جنگ بدر’ كاری از گروه منتخبان استان مركزی و ‘جرجیس پیامبر’ (ع) كاری از گروه منتخب از تهران به سرپرستی احمد عزیزی، در روز دوم (نهم بهمن) این جشنواره ملی در فرهنگسرای آیینه اراك و مسجد جامع امام حسین (ع) كارچان اجرا می شود.

مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مركزی اضافه كرد: نمایشگاه تابلو فرش قرآنی و ادوات تعزیه در مدت برگزاری این جشنواره به نمایش گذاشته می شود.

مشایخی بیان كرد: سه تعزیه حضرت سلیمان (ع)، حضرت یوسف (ع) و حضرت اسماعیل (ع) در قالب كتابچه ای چاپ می شود.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.