امروز امروز : جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Friday, May 03, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



گلباران قبور شهدا در 300 نقطه از استان مرکزی

کد مطلب: 51896 | تاریخ ارسال: 28 ژانویه 2013 | چاپ صفحه

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی از گلباران قبور پاک و مطهر شهدا در 300 نقطه از استان به مناسبت سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش مرکزی دیلی، حجت‌الاسلام حسن هنرمند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: مراسم گلباران قبور پاک و مطهر شهدا 19 بهمن ماه با حضور خانواده شهدا و مردم همیشه در صحنه استان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: همچنین به همین مناسبت پرچم تمامی قبور شهدا تعویض و پرچم‌های جدید نصب خواهد شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی برگزاری یادواره شهدای دوران انقلاب در شهرهای اراک، ‌خمین، آشتیان و ساوه، سرکشی از خانواده شهدای دوران انقلاب و برگزاری همایش کوهپیمایی خانواده شاهد را از دیگر برنامه‌های این سازمان در دهه فجر بر شمرد.

هنرمند گفت: برگزاری نشست با همسران و مادران شهدای نمونه، اتمام عملیات ساماندهی شش گلزار شهید، نصب سه تابلوی بزرگ با مضمون ایثار و شهادت و چاپ کتاب وصیت‌نامه شهدا را از دیگر برنامه‌های این نهاد در دهه فجر اعلام کرد.

به گفته وی استان مرکزی در دوران انقلاب اسلامی 50 شهید تقدیم انقلاب کرده است.

وی با اشاره به راهپیمایی 22 بهمن و اینکه ملت بزرگ ایران با پیروی از ولایت فقیه در این مدت وفاداری خود را به انقلاب اسلامی ثابت کرده، بیان کرد: مردم ایران با شور و نشاط و با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر وفاداری خود به انقلاب و رهبری را به منصه ظهور خواهند گذاشت و دشمنان را وادار به باور ایرانی قدرتمند خواهند کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی اظهار داشت: دهه مبارک فجر امسال با توجه به در پیش بودن انتخابات از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است چرا که برگزاری با شکوه‌ برنامه‌های این ایام نشانگر وفاداری و پایبندی مردم به نظام اسلامی است که در این صورت تمام تلاش‌ها و برنامه‌های دشمنان برای ایجاد فتنه در انتخابات نقش بر آب خواهد شد.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.