امروز امروز : شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, May 04, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



اظهارات رضایی در واکنش به تغییر موضع دبیرکل سازمان‌ملل در قبال سوریه

کد مطلب: 51877 | تاریخ ارسال: 28 ژانویه 2013 | چاپ صفحه

نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس اظهارات بان‌کی مون، دبیر کل سازمان‌ملل متحد مبنی بر اینکه شورای امنیت باید به تعهدات خود درباره توقف خشونت‌ها در سوریه پایبند باشد،گفت:بان‌کی‌مون راوی شکست‌های غرب در سوریه شده است.

به گزارش مرکزی دیلی، محمد ‌ابراهیم رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار بین‌الملل خبرگزاری خانه ملت، ضمن اشاره به اظهارات بان کی مون مبنی بر اینکه شورای امنیت باید به تعهدات خود در قابل پایان دادن به خشونت‌ها در سوریه پایبند باشد، توضیح داد: امروز بر همگان آشکار شده که مجموعه توطئه‌های بین‌المللی که ضد دولت قانونی سوریه ترتیب داده شده بود با شکست مواجه شده است.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه غرب همزمان با مشاهده نشانه‌های شکست عملیات خود در سوریه به راهکار سیاسی روی آورده است، تصریح کرد: دسیسه‌چینان غربی و عربی به این نتیجه رسیدند که ملت سوریه همچنان از دولت متبوع خود دفاع می‌کند از این رو مداخله‌گران منطقه‌ای و بین‌المللی بحران سوریه قصد دارند تا با سیاسی‌کاری مسائل سوریه را دستکاری کنند.

رضایی بان‌ کی مون را عامل و تابع سیاست‌های استکباری غرب دانست و افزود: بان کی مون بدل به زبان گویای سیاست‌های غرب شده است و در این برهه زمانی نیز ندای شکست غرب و پایان راه‌حل نظامی را از زبان وی می شنویم.

نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس با اشاره به اینکه مسئله سوریه با دخالت نظامی حل نمی شود، تصریح کرد: راه‌حل نظامی سوغات شوم غرب برای بحران سوریه بود ولی امروز همه بازیگران دلسوز منطقه‌ای و ملت سوریه تنها راه‌حل را مذاکره و گفت‌وگو می‌دانند.

دبیرکل سازمان ملل در اظهاراتی خواستار پایبندی شورای امنیت سازمان ملل متحد به مسئولیت‌های خود در راستای توقف خشونت‌ها در سوریه شد.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.