امروز امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, May 18, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



اظهارات سردار مهدی صدیق در جمع هنرمندان بسیجی اراک

کد مطلب: 51839 | تاریخ ارسال: 25 ژانویه 2013 | چاپ صفحه

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: نیاز به وحدت در میان کشورهای مسلمان، امروزه بیش از هر زمانی احساس می‌شود.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری فارس از اراک، سردار مهدی صدیق در جمع هنرمندان بسیجی اراک اظهار کرد: در شرایطی که دشمنان دست به کشتار مسلمانان کشورهای مختلف منطقه زده‌اند، وحدت اسلامی می‌تواند عامل غلبه بر ابرقدرت‌ها و شکست دشمنان اسلام شود.

وی تصریح کرد: وحدت اسلامی در دوران معاصر با توجه به شرایط حاکم بر جهان و دنیای اسلام یک ضرورت اجتناب ناپذیر تلقی شده و با سرنوشت مسلمانان گره خورده است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با تاکید بر اینکه وحدت خمیر مایه انسجام و یگانگی کشورهای اسلامی است، ادامه داد: هفته وحدت نماد گره خوردن و تحکیم پیوند مسلمانان با یکدیگر بوده و از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

صدیق با تاکید بر اینکه حفظ وحدت و انسجام شرط اساسی و اصلی حرکت جامعه به سمت پیروزی و موفقیت است، خاطرنشان کرد: تبعیت از ولایت فقیه محور اصلی تقویت وحدت در جامعه اسلامی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی هفته وحدت را از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی دانست و بیان داشت: دشمن از هیچ کاری برای از بین بردن وحدت و ایجاد تفرقه در کشور فروگذار نمی‌کند که باید در برابر این توطئه دشمنان هوشیار بود.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.