امروز امروز : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Monday, May 20, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



معرفی 3 هزار طرح کشاورزی به بانک‌های عامل استان مرکزی

کد مطلب: 51777 | تاریخ ارسال: 23 ژانویه 2013 | چاپ صفحه

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی از معرفی بیش از سه هزار طرح کشاورزی به منظور دریافت تسهیلات بانکی به بانک‌های عامل در راستای توسعه بخش کشاورزی در سال جاری خبر داد.

به گزارش مرکزی دیلی، عباس مظفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: ستاد توسعه بخش کشاورزی استان در سال جاری سه هزار و 800 طرح را مورد ارزیابی قرار داده است که از این تعداد سه هزار و 20 طرح به دلیل دارا بودن توجیه اقتصادی به بانک کشاورزی معرفی شده است.

وی تصریح کرد: ستاد توسعه بخش کشاورزی هرساله اعتبارات بسیار خوبی را به منظور توسعه این بخش در اختیار متقاضیان طرح‌های کشاورزی در زمینه‌‌های دامداری، زراعت، باغبانی، دام و طیور و صنایع تبدیلی قرار می‌دهد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی با بیان اینکه امسال نیز یک هزار و 300 میلیارد ریال تسهیلات به طرح‌های توسعه بخش کشاورزی اختصاص یافته است، بیان داشت: تاکنون بیش از 700 میلیارد ریال از این اعتبارات در اختیار متقاضیان قرار گرفته است.

مظفری بیان داشت: در سال جاری همچنین 910 میلیارد ریال اعتبار به بخش کشاورزی استان اختصاص یافته است که نسبت به مدت مشابه سال قبل از رشد قابل توجهی برخوردار بوده است.

وی خاطر نشان ساخت: بخش قابل توجهی از این اعتبار هم اکنون به اجرای پروژه‌‌های کشاورزی اختصاص یافته و مابقی نیز تا قبل از پاپان سال به طرح‌های مصوب اختصاص خواهند یافت.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی همچنین از افتتاح و بهره‌برداری از چندین طرح تولیدی و عمرانی در زیربخش‌های دام و طیور، پرورش ماهی، احداث و توسعه باغ و مکانیزاسیون، زراعت، باغبانی و… در دهه فجر خبر داد.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.