امروز امروز : چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Wednesday, May 01, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



رجایی: رژیم دیکتاتوری منامه به نقض‌حقوق زندانیان زن پایان دهد

کد مطلب: 51770 | تاریخ ارسال: 23 ژانویه 2013 | چاپ صفحه

نماینده اصولگرای مجلس با بیان اینکه آل خلیفه باید به نقض حقوق زندانیان زن پایان دهد ،گفت: رژیم آل خلیفه در سایه سکوت حامیان دموکراسی اقدامات ضد بشری خود را بیشتر کرده است.

به گزارش مرکزی دیلی، عباس رجایی در گفت‌و گو با خبرنگار بین‌الملل خبرگزاری خانه ملت، اخبار مربوط به بازداشت زنان بحرینی و تعرض به آنها در زندان‌، اظهار داشت: ماهیت رژیم آل خلیفه عدم پایبندی به حقوق اولیه شهروندان خود است.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: آمریکا و اروپا اگر حقوق زنان در کشورهای دیگر نقض شود، سیل محکومیت‌ها و درخواست توقف نقض حقوق زنان در آن کشورها را مطرح می کنند ولی در خصوص بحرین از چنین واکنش‌هایی خبری نیست.

وی ادامه داد: زنان بحرینی به علت همراهی با مردان خود در اعتراضات، تظاهرات و درخواست حقوق خود زندانی و شکنجه می شوند.

نماینده اصولگرای مجلس نهم با بیان اینکه رژیم بحرین باید به نقض حقوق زندانیان پایان دهد، افزود: آل خلیفه اعتراضات مسالمت آمیز را خط قرمز می داند و اجازه نمی دهد که مردم در این کشور حق خود را مطالبه کنند، دولت بحرین نباید از برگزاری راهپیمایی‌های مسالمت آمیز مردم جلوگیری کند.

رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس با بیان اینکه غرب تمام نیروی خود را به کار گرفته تا با کمک به رژیم آل خلیفه سرپوشی بر اقدامات ضد بشری حکام دست نشانده خود بگذارد، گفت: بد رفتاری‌هایی که حکام دست نشانده غرب در بحرین با شهروندان خود به خصوص زنان و دختران انجام می دهند در سایه سکوت غرب و رسانه‌های وابسته به آنها شکل می گیرد که نشان از حمایت از رژیم آل خلیفه دارد.

در تظاهرات بحرین با عنوان “جمعه کرامت” نیروهای آل خلیفه با خشونت شماری از راهپیمایان را بازداشت کردند. در میان بازداشت شدگان، دختر جوانی بود که با دهان خون آلود فریاد می زد: رهایم کنید، نمی خواهم با شما بیایم، در زندان مرا مورد تعرض قرار دادید.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.