امروز امروز : پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Thursday, May 02, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



آصفری از رونمایی جدیدترین جنگنده ساخت ایران خبر داد

کد مطلب: 51765 | تاریخ ارسال: 23 ژانویه 2013 | چاپ صفحه

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به استراتژی نظامی ایران، قدرت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی را برای تامین امنیت کشورهای همسایه و منطقه مفید خواند.

به گزارش مرکزی دیلی، محمد حسن آصفری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت با اشاره به خبر رونمایی از جدیدترین جنگنده ساخت ایران گفت: امروز ایران به برکت جوانان پرشور و مستعد خود توانسته در خودکفایی در حوزه نیروهای مسلح به سطحی برسد که تمام نیازمندی‌های این بخش به دست متخصصان داخلی تامین و تولید می‌شود.

نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس شورای اسلامی افزود: ایران از نظر نظامی وابسته به غرب و شرق نیست و استراتژی نظامی بومی دارد که با بهره‌گیری از توانمندی نیروهای داخلی به دست آمده است.

این نماینده مردم در مجلس نهم با بیان اینکه مهمترین موضوع بحث امنیت منطقه است، تصریح کرد: ایران دارای توانایی بالا برای تامین امنیت منطقه و کشورهای همسایه است بنابراین، هیچ نیازی به حضور بیگانگان و استقرار آنها در مرزهای همسایه با شعارهای کاذب وجود ندارد.

وی ادامه داد: ایران با استفاده از نیروهای مسلح خود می‌تواند به کشورهای اسلامی و دولت‌های منطقه و خلیج فارس کمک کند و از بذل هرگونه کمکی در این خصوص دریغ نمی‌کند؛ زیرا ما اعتقاد داریم اگر کشورهای اسلامی به وحدت و انسجام و هماهنگی دست پیدا کنند، می‌توانند از نظر امنیتی از یک جایگاه ویژه و بالایی برخوردار باشند.

آصفری ساخت جنگنده‌های جدید را در راستای بالابردن ضریب امنیتی کشور توصیف کرد و گفت: ما به هیچ وجه از این تسلیحات تا زمانی که تجاوزی علیه کشورمان صورت نگیرد، استفاده نخواهیم کرد و در صورت هرگونه تجاوزی، از تمام توان نظامی پاسخی کوبنده خواهیم داد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در خصوص توان نظامی ایران توضیح داد: ایران به جایگاهی رسیده که در بخش توانایی نیروهای مسلح با بسیاری از قدرت‌های مدعی رقابت می‌کند وهیچ کمبودی از نظر توان نظامی ندارد.

اخیرا سردار احمد وحیدی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از رونمایی جدیدترین جنگنده ساخت کشور خبر داد و گفت: این هواپیما متفاوت از هواپیماهای جنگنده بومی قبلی است.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.