امروز امروز : یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Sunday, May 05, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



برگزاری کنفرانس علمی تیروئید در دوران بارداری در اراک

کد مطلب: 51763 | تاریخ ارسال: 23 ژانویه 2013 | چاپ صفحه

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک از برگزاری کنفرانس علمی تیروئید در دوران بارداری با حضور پرفسور فریدون عزیزی در اراک خبر داد.

به گزارش مرکزی دیلی، مجید رمضانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: این کنفرانس فردا با عنوان دوره بازآموزی تیروئید در بارداری با حضور پرفسور فریدون عزیزی فوق تخصص غدد و جزو دانشمندان برتر دانشگاه‌های علوم پزشکی جهان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این کنفرانس با هدف آموزش تازه‌های علمی به پزشکان، پرستاران و اعضای هیئت علمی دانشگاه برگزار می‌شود.

به گفته این مسئول، این دوره ویژه مشمولین آموزش مدام گروه‌های پزشکی اعم از متخصصین داخلی، پزشکان عمومی، ماماها و پرستاران برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک خاطر‌نشان کرد: این کنفرانس با توجه به نقش و اهمیت تیروئید در سلامت مادران باردار برگزار می‌شود.

رمضانی با بیان اینکه تیروئید دوران بارداری جزو موارد شایعی است که طی سال‌های اخیر توجه ویژه‌ای به آن شده است، اضافه کرد: کم کاری تیروئید از جمله مواردی است که مورد توجه بوده و طی سال‌های اخیر کاهش مختصری داشته است.

وی گفت: فعالیت تیروئید اثر سوء مهمی در مادر و جنین طی دوران بارداری ایجاد می‌کند که ازدیاد فشار خون، سقط جنین در مادر و مشکلاتی مانند ناراحتی‌های روانی در نوزادان از جمله مشکلاتی هستند که در صورت عدم کارکرد مناسب تیروئید ایجاد می‌شود.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.